stroje ludowe- kalendarz

1. Data: 2004-07-12 13:17:24

Temat: stroje ludowe- kalendarz
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Pytanie trochę nietypowe: dawno temu (jakieś 20 lat mniej więcej) był
wydany taki naścienny kalendarz ze strojami ludowymi. pamiętam tylko, że
na jednej stronie było zdjęcie, a na drugiej schematyczny rysunek
takiego stroju i trochę wzorów do haftu- i tak na każdy miesiąc. Czy
ktoś to przypadkiem ma? Przeszukałam dom moich rodziców, ale wyglada na
to, że nie zabraliśmy tego w czasie przeprowadzki :( , więc już raczej
się nie znajdzie :(. Byłabym chętna na skan albo xero (Nawet bardzo
chętna). A może ktoś wie przynajmniej, który to był rok, albo jakie
wydawnictwo?

pozdrawiam
Julita
--
http://www.szpilka.netnafta.pl
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

1. Data: 2004-07-12 15:03:48

Temat: Re: stroje ludowe- kalendarz
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

też pamiętam ten kalendarz i często wspominam........ moja mam oprawiała mi
tymi kartami zeszyty w podstwawówce (jak mogła tak zbezcześcic te wzory - nie
mogła przewidziec, ze będe je kiedys potrzebowała???????????). ostała mi sie
tylko jedna karta 0- ze strojem rzeszowksim. A jest stronka ze zdjęciami z tego
kalendarza www.fotoinfo.pl To jest stronka studia, któwe wykonywało zdjęcia

pozdr
annaweronika

Julko - zeskanowałas ./ poxerowałas już te moje gazetki i ksiązki?n Acha - te
ksiązki i wzorki, któe chciałyście na spotkanku to troche musicie poczekac....
poniewaz one sa pochowane i czekaja na wyprowadzkę.... pamiętam o tym, tlyko
trochę cierpliwości...

1. Data: 2004-07-12 15:05:35

Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kalendarza http://www.fotoinfo.pl/sobstr095.htm

1. Data: 2004-07-12 15:31:30

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

annaweronika wrote:

> Julko - zeskanowałas ./ poxerowałas już te moje gazetki i ksiązki?

Jestem w trakcie :) Mogłam się wziąć za to dopiero po sesji. Niedługo
powinnam skończyć :)

pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-07-13 06:45:38

Od: "ws" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale jazda z tymi zdjęciami! Padam do pięknych nóżek za to udostępnienie
zdjęć ! Przydadzą się i mnie. Dziękuję!
Buziaki, Aramis

http://uk.geocities.com/wojtekstr/crewel_embroidery.
html

kaan - mam problem
Jak ładnie odejmować oczka?(Szydełko)
motocykle xxx
Plecaczki , torebki i nie tylko [szydełko]
[szydelko] Stringi -fotki