Jak najlepiej wykończyć terakotę z glazurą?

1. Data: 2004-01-15 09:20:34

Temat: Jak najlepiej wykończyć terakotę z glazurą?
Od: t...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Zdarzyło się tak, że...

od dolnego rzędu glazury do podłogi (zwykła wylewka betonowa) brakuje 5 cm.

Łazieneczka 5m2 zaledwie jest w trakcie remontu. Glazurka położona. Miało być
ogrzewanie podłogowe, ale nie będzie. I teraz trzeba albo:

1. podnieść podłogę o te 4 cm (i tu jakie wasze propozycje)

2. albo wykończenie czymś bez podnoszenia podłogi (wolałbym).

Dodam, że ściany są wrzosowe, podłoga będzie w białej terakocie, fuga wszędzie
ma być czarna. Zależy mi na takim wykończeniu, które nie rzucałoby się w oczy,
bowiem z racji wielkości łazieneczki będzie tam tylko kibelek, kabina, umywalka
na szawce i wąski regalik o lekkiej konstrukcji :-).

Pozdrawiam
Grzegorz

1. Data: 2004-01-15 09:42:30

Temat: Re: Jak najlepiej wykończyć terakotę z glazurą?
Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...] ściany są wrzosowe, podłoga będzie w białej terakocie,
> fuga wszędzie ma być czarna. Zależy mi na takim wykończeniu,
> które nie rzucałoby się w oczy, bowiem z racji wielkości
> [...]

Mało oryginalne: cokół z tych płytek, które będą na podłodze, ułożonych
w "przedłużenie" wzoru. Proste i niezbyt wyrafinowane, za to ślicznie
"powiększa" podłogę. Sprawdzone.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2004-01-16 08:58:04

Od: "111" <c...@c...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

W sprzedaży są listwy wykończeniowe ze stropianu, można pomalować na kolor
podłogi.

Lodówki LG - czy warto?
Farba z jeżykiem - gdzie w 3mieście?
Amica frontem do klienta (tylnym)