Jak objawia sie zakażenie drog moczowych ?

1. Data: 2004-08-16 13:16:55

Temat: Jak objawia sie zakażenie drog moczowych ?
Od: "MagdaK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani,

Od kilku dni mam silne bole w prawej pachwinie, takie promieniujące do tyłu
jakby na nerkę i na plecy i na nogę prawą. W sobote zabrało mnie pogotowie
bo bole byly na tyle silne ze nic nie pomagało . Dostalam kroplowki, i
zatsrzyki przecibolowe, bol troszeczke ustąpił. Od wczoraj biorę Cipronex
ale przyznam, ze bóle mam co prawda troche mniejsze ale chwilami sa
silniejsze. Aha te leki dostalam po wynikach badan moczu. Lekarz stwierdził
ze mam zakażenie dróg moczowych. Proszę powiedzcie czy to mozliwe zeby przy
takim schorzeniu był tak silny i wyczerpujący bol?? Jestem bardzo osłabiona,
mam nudności :((

-
Pozdrawiam
MagdaK

2. Data: 2004-08-16 14:18:37

Temat: Re: Jak objawia sie zakażenie drog moczowych ?
Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takim schorzeniu był tak silny i wyczerpujący bol?? Jestem bardzo osłabiona,

moze tak byc , sama mam tak od piątku,ból po prawej stronej , pieczenie przy
robieniu siku itd i promieniuje to na plecy tak w okolicach nerek ale do
lekrza poszłam dopiero dzisiaj ......kazał odstwic furagin , kt brałam bo tak
podejrzewałam ze to własnie zapalenie pecherza itd niom dodatkowo mam
torbielke na prawym jajniku wiec wszytsko razem hehehe, tez sie zuje osłabiona
itd

mi pomaga nospa , bactrim wezme dopiero za 3 godizny zeby lepiej go bylo brac
po 12 godzin

zwyrodnienie stawu barkowego
Prostata
Bloto lecznicze
bardzo wysokie GGTP
antybiotyk niedostajacy sie do krwi a pigulka