Jak oceniacie "Żel-emulsja do ciała wyszczupaljąca z kompleksem antycelluit" Miraculum????

1. Data: 2004-05-18 09:19:59

Temat: Jak oceniacie "Żel-emulsja do ciała wyszczupaljąca z kompleksem antycelluit" Miraculum????
Od: "Ania" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam pytanie odnośnie tego produktu: jakie efekty przy jego regularnym
stosowaniu?? Co wogóle daje jakieś efekty?? Z góry dziękuję za wszystkie
odpowiedzi! Pozdrawiam!

1. Data: 2004-05-18 10:46:20

Od: "Daria" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakie efekty przy jego regularnym stosowaniu?? Co wogóle daje jakieś
efekty??

wydaje mi sie, ze tego typu produkty stosowane regularnie ZAWSZE daja
efekty. do tej pory uzywalam zele/kremy/emulsje ziaja, vichy, irena eris i
avon. stosowalam je codziennie wklepujac w kierunku dol-gora, czyli
'zgodnie' z kierunkiem limfy. z kazdego produktu bylam zadowolona, choc
roznily sie marka i cena. mysle, ze mozesz spokojnie zarezykowac zakup zelu
miraculum. owszem, jedne z nich wchlaniaja sie lepiej a drugie gorzej, ale
nie roznia sie bardzo skladem (czyli skladnikami zwalczajacymi cellulit).
darka

garnier
olej rycynowy pod oczy
Włosy...