l`oreal - salon w warszawie

1. Data: 2004-05-18 09:22:17

Temat: l`oreal - salon w warszawie
Od: "iKinga" <kingaiola(wytnij)@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moze zna i moglby mi polecic salon fryzjerski w W-wie ale konieczne
pracujacy na kosmetykach l`oreal?
Musze :)) sobie zrobic ich nowa fryzure i mam nadzieje, ze fryzjerzy w tych
salonach sa wyszkoleni z ich nowosci.

Wiem, ze salon L. Czajki pracuje na tych kosmetykach, ale nie wiem jak tam z
cenami a podejrzewam, ze jest dosc drogo. Moze i w tym temacie ktos mnie
oswieci.

Kinga

1. Data: 2004-05-18 11:15:48

Temat: Re: l`oreal - salon w warszawie
Od: "iska" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"iKinga" <kingaiola(wytnij)@op.pl> wrote in message
> [...]
> cenami a podejrzewam, ze jest dosc drogo. Moze i w tym temacie ktos mnie

W Geancie kolo Ikei byl kiedys salon ktory pracowal na farabach L'oreal.
iska

1. Data: 2004-05-18 16:32:47

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

iKinga wrote:

> [...]
> pracujacy na kosmetykach l`oreal?
> Musze :)) sobie zrobic ich nowa fryzure i mam nadzieje, ze fryzjerzy w tych

Wydaje mi sie, ze na L'Orealu pracuja w Biguine. Galeria Centrum,
Marszalkowska rog Wilczej i pare innych.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-05-23 12:12:58

Od: Przemek <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 May 2004 18:32:47 +0200, Beth Winter wrote:

> Wydaje mi sie, ze na L'Orealu pracuja w Biguine. Galeria Centrum,
> Marszalkowska rog Wilczej i pare innych.

Ostrzezenie!!!
Biguine-a szczerze odradzam. tylko z wierzchu wszystko ladnie wyglada.
szampony odzywki etc kupuja najtansze w hurtowniach fryzjerskich -
wszystko przelewane do oryginalnych butelek L'oreal!!! niektorzy stali
klienci dostawali po tym lupiezu, jedna babka zrobila awanture bo
"spalono" jej wlosy rozjasniaczem Joanny (fryzjerka twierdzila oczywiscie
ze to L'oreal).
wiem, bo tam pracowalam...

aha, ten w Galerii Centrum juz dawno zamkneli.. za dlugi.

a...@w...pl

1. Data: 2004-05-23 12:55:02

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 23 May 2004 14:12:58 +0200, na pl.rec.uroda, Przemek napisał(a):

> wszystko przelewane do oryginalnych butelek L'oreal!!!

No, no... L'Oreal powinien się tym zainteresować, bo dzięki takim praktykom
imię firmy może nieźle ucierpieć.

--
Eva Sheers

Jak oceniacie "Żel-emulsja do ciała wyszczupaljąca z kompleksem antycelluit" Miraculum????
garnier
olej rycynowy pod oczy
Włosy...
Sonal