Jak odkamienić kocioł dwufunkcyjny?

1. Data: 2007-02-23 15:23:12

Temat: Re: Jak odkamienić kocioł dwufunkcyjny?
Od: "Piotr_boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zs" <Z...@s...sd> napisał w wiadomości
news:erpcp9$h47$1@news.dialog.net.pl...
> Mam 10-letni dwufunkcyjny kociol ariston. Nigdy nic nie bylo przy
nim

> pompki. Potem też przepłukać. Tylko nie wiem jakiego odkamieniacza
użyć aby

> Jakies porady? Ktos juz odkamieniał swój kocioł?

polecam

www.fernox.pl

pozdrawiam Piotr

2. Data: 2007-02-24 12:57:40

Temat: Jak odkamienić kocioł dwufunkcyjny?
Od: "Zs" <Z...@s...sd> szukaj wiadomości tego autora

Mam 10-letni dwufunkcyjny kociol ariston. Nigdy nic nie bylo przy nim
robione i cos mi sie zdaje że juz duzo kamienia sie nazbieralo na
wymienniku, poniewaz długo sie czeka na ciepłą wodę. Plan moj jest taki:
Odkręcić miedziane rurki które idą do wymiennika nad dyszami gazowymi,
założyć na nie węże i wlać odkamieniacz do środka, potem przeplukać wodą.
Potem to samo zrobić w drugą stronę rurek czyli w stronę wymiennika i
pompki. Potem też przepłukać. Tylko nie wiem jakiego odkamieniacza użyć aby
dało to efekt, tzn do końca rozpuscił.
Jakies porady? Ktos juz odkamieniał swój kocioł?

3. Data: 2007-02-24 13:11:57

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> aby dało to efekt, tzn do końca rozpuscił.
> Jakies porady? Ktos juz odkamieniał swój kocioł?

Jakiś czas temu goście z serwisu Termeta, bo taki mam kociołek, proponowali
mi odkamienianie za 150zł, przy użyciu swojej pompki. Jeszcze nie testowałem
ich skuteczności, ale zastanawiam się czy by ich nie zamówić.

Pozdrawiam
Andrzej

kuchenka mikrofalowa - jaka?
SZABLONY DO MALOWANIA śCIAN
Przedstawiciel firm budowlanych we Francji nawiąże kontakty ze s
FLORA Pług śnieżny PS 1600 - opinie?
palenie na klatce w bloku - mozna tak ?