Jak odroznic alkochol

1. Data: 2007-12-13 14:07:42

Temat: Jak odroznic alkochol
Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z was wie jak w prosty sposób odróżnić
alkohol metylowy (nie probujac na sobie czy sie oslepnie)?

2. Data: 2007-12-13 14:24:48

Temat: Re: Jak odroznic alkochol
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek pisze:
> Czy ktoś z was wie jak w prosty sposób odróżnić
> alkohol metylowy (nie probujac na sobie czy sie oslepnie)?

Tym, ze ma bardziej.

th

3. Data: 2007-12-13 15:27:59

Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał

> Tym, ze ma bardziej.

Nie zrozumialem

4. Data: 2007-12-13 16:48:57

Od: "oponent" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał

> Nie zrozumialem
Nie kupuj na bazarze. A jak juz musisz to pierwszego drineczka proponuję
teściowej zaserwować. Po kilku godzinach daj gazetę do reki i karz
przeczytać jakiś nekrolog :)
Jak to metylak to ręką w gazetę nie trafi :)

5. Data: 2007-12-13 18:29:47

Od: "radek" <4...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Arek" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]

Od czego chcesz go odróżniać?

6. Data: 2007-12-13 18:32:31

Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "radek" <4...@g...pl> napisał

> Od czego chcesz go odróżniać?
Po prostu znajomi na impreze sperezentowali mi jakis zagraniczny, pewny
alkohol.
Tyle sie czlowiek nasluchal roznych historii ze chcialbym sie jednak upewnic
(przy pomocy jakiegos odczynnika) czy na pewno nie zawiera on na przyklad
metanolu.
Chyba jednak na zla grupe zadalem pytanie nalezaloby popytac chemikow,
dla nich analizy chemicznae to codzienny chleb.

7. Data: 2007-12-13 19:56:42

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek pisze:
> [...]
> Chyba jednak na zla grupe zadalem pytanie nalezaloby popytac chemikow,
> dla nich analizy chemicznae to codzienny chleb.

:-)
Jak ci dadzą odpowiedź to zapodaj.
Z tego co pamiętam ponoć różnią się kolorem płomienia, z braku
metylowego nigdy nie sprawdziłem na ile i jak bardzo.
pozdr. Jerzy

8. Data: 2007-12-13 20:56:30

Od: "Tomasz Dryjanski" <T...@s...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chyba jednak na zla grupe zadalem pytanie nalezaloby popytac chemikow,
> dla nich analizy chemicznae to codzienny chleb.

Z powodu błędu ortograficznego w temacie pomyślałem, że trollujesz.
Skoro pytasz serio, to polecałbym grupę pl.sci.chemia.

T. D.

9. Data: 2007-12-13 21:29:10

Od: "wolim" <t...@n...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał

> Tym, ze ma bardziej.

Hie... Chciałem napisać to samo ;)

Oczywiście ma bardziej jedną nóżkę.

Pzdry,
Mw

10. Data: 2007-12-13 22:35:26

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Gru, 22:29, "wolim" <t...@n...pisz> wrote:
> Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał

> Hie... Chciałem napisać to samo ;)
>
> Oczywiście ma bardziej jedną nóżkę.
>
> Pzdry,
> Mw

Szczegolnie lewa!

J-23

3 pytania dot. kuchni orientalnej
SYLA!
ciasta na zamówienie i dobra kiełbasa w stolicy ;)
Zakwas chlebowy
REFLEKSJA NIEKUCHENNA