Jak odstarszyc ptaki z balkonow

1. Data: 2004-11-05 08:50:11

Temat: Jak odstarszyc ptaki z balkonow
Od: "alien657" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam problem z ptakami (wroble, sikorki, golebie itp) ulubily sobie dwa
balkony w moim domu i intensywnie je zanieczyszczaja , czy ktos zna jakis
skuteczny !!!!! sposob na odstraszenie ich na zawsze!!!!!!.
Dziekuje za pomoc
alien657

1. Data: 2004-11-05 09:31:29

Temat: Re: Jak odstarszyc ptaki z balkonow
Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...nie-spamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

"alien657" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
> balkony w moim domu i intensywnie je zanieczyszczaja , czy ktos zna jakis
> skuteczny !!!!! sposob na odstraszenie ich na zawsze!!!!!!.

Wpuść kota na balkon

MaW

1. Data: 2004-11-05 09:39:56

Od: Boban <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Nov 2004 09:50:11 +0100, alien657 napisał(a):

> [...]
> balkony w moim domu i intensywnie je zanieczyszczaja , czy ktos zna jakis
> skuteczny !!!!! sposob na odstraszenie ich na zawsze!!!!!!.

www.stopptak.com.pl

Możesz też na balkonie postawić wypchanego kota albo przyklej na szybie
kontur jakiegoś jastrzębia czy innego krogulca.

1. Data: 2004-11-05 10:21:16

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Gdańsku w Dworze Artusa widziałem zamonowane nad parapetami cieniutkie druty
prawdopodobnie podłączone do generatora takiego jak
'elektryczny pastuch'.
JaC

1. Data: 2004-11-05 12:25:30

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kontur jakiegoś jastrzębia czy innego krogulca.

tu masz te kontury - powieksz jakiegos i wytnij z czarnej tekyury. Podobno
dziala

http://dnr.state.il.us/lands/education/BirdsOfPrey/i
mages/04.gif

musta

1. Data: 2004-11-05 15:08:31

Od: Robert Steward <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik alien657 napisał:

> [...]
> balkony w moim domu i intensywnie je zanieczyszczaja , czy ktos zna jakis
> skuteczny !!!!! sposob na odstraszenie ich na zawsze!!!!!!.

może

Elektroniczny odstraszacz ptaków i gryzoni.

http://www.mediasklep.pl/catalog/product_info.php?cP
ath=37_41&products_id=72

Ten dźwiękowy odstraszacz wykorzystuje naturalne dźwięki drapieżnych
ptaków powodując ich ucieczkę z naszych ogrodów, pól uprawnych czy
innych posesji. Wbudowany czujnik PIR wykrywa jakiekolwiek poruszenie i
wzbudza dźwięki wydawane przez orły, jastrzębie , sokoły i inne
drapieżne ptaki. Funkcja AUTO umożliwia natomiast zaprogramowanie
czasowej przerwy w nadawaniu dźwięków od 5 do 30 minut.
Odstraszacz ptaków pracuje w dzień gdy stada ptaków są aktywne.

* Funkcja PIR pozwala chronić małe powierzchnie.
* Funkcja AUTO działając okresowo pozwala chronić większe obszary.
* Wbudowana fotokomórka umożliwia pracę urządzenia w nocy.
* Funkcja PIR chroni w dzień przed ewentualnym atakiem szkodników.
* Odgłosy wydawane przez drapieżne ptactwo wystraszą również niechciane
gryzonie.
* Przerwy czasowe pozwalają na kontrolowanie emisji dźwięku.
* Wbudowana regulacja głośności.

Chroniony obszar funkcja PIR około 900m2.
Chroniony obszar funkcja AUTO około 4000m2.
Zasilanie 220-240V, 50Hz.

http://www.mediasklep.pl/catalog/product_info.php?cP
ath=37_41&products_id=72

Zamów telefonicznie
+48 14 6635155

1. Data: 2004-11-05 17:37:43

Od: "bu@" <f...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

alien657 wrote:

> [...]
> balkony w moim domu i intensywnie je zanieczyszczaja , czy ktos zna jakis
> skuteczny !!!!! sposob na odstraszenie ich na zawsze!!!!!!.

i pomyslec ze dokarmiam sikory a w lecie "dopajałem" sroki
ale gołębiów to ja nie lubię

--
b.
f...@f...onet.pl

1. Data: 2004-11-05 21:57:15

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Steward" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> Elektroniczny odstraszacz ptaków i gryzoni.

Czy to ten sam system który został zamontowany w Bielsku-Białej na ratuszu,
który jest cholernie uciążliwy dla ludzi, a ptaki go olewają?

Pozdrawiam
Andrzej

1. Data: 2004-11-05 22:00:13

Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> balkony w moim domu i intensywnie je zanieczyszczaja , czy ktos  zna jakis
> skuteczny !!!!! sposob na odstraszenie ich na zawsze!!!!!!.

Zacznj je dokarmiać. Wtedy to będą Twoje ptaszki i nie będą Ci przeszkadzały.
Tomek

Grafiki i obrazy do kwadratu
Sprzedam działke w Chotomowie
kuchnia Amica HK 3102 - proszę o opinię