Jak podcinać włosy

1. Data: 2004-10-11 10:48:24

Temat: Jak podcinać włosy
Od: "promyczka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam że troche OT ale nie mam na razie innego pomysłu
gdzie spytać ;)
Chciałam podciąć mojemu chłopakowi włosy, jak najkrócej bo tak mu najlepiej,
ale nie wiem jak to sie dokładnie robi ;)
Szukałam jakiegoś kursu na www ale nie mogę znaleźć.
Możne znacie jakąś fajną stronę.
Do fryzjera chodzić nie lubi, wiec posranowiłam podjąć wyzwanie
chociaż raz ;)

pozdrawiam
Marta

1. Data: 2004-10-11 11:15:20

Temat: Re: Jak podcinać włosy
Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

promyczka:

> [...]
> Możne znacie jakąś fajną stronę.
> Do fryzjera chodzić nie lubi, wiec posranowiłam podjąć wyzwanie

Jak ma byc "jak najkrocej" i nigdy nie obcinalas nikomu wlosow, to
najlepiej chyba zainwestować w maszynke do strzyzenia z wymiennymi
koncowkami do roznej dlugosci. Strzyzenie nozyczkami na krotkiego
jeza jest uciazliwe i wcale nie takie proste.

Pozdrawiam :)

BA

1. Data: 2004-10-12 05:12:36

Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Barbara Anna"

> [...]
> koncowkami do roznej dlugosci. Strzyzenie nozyczkami na krotkiego
> jeza jest uciazliwe i wcale nie takie proste.

To prawda. Nie polecam się uczyć na chłopaku.
Kiedyś przy tępej maszynce przycięłam bratu nożyczkami, żeby łatwiej było
krótsze maszynką złapać. A potem maszynka wysiadła całkiem :) Już miał w
czapce iść do pracy w środku lipca :)

Czarnulka

Poszukuje wizazystki :)
OPALENIZNA-TABLETKI
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-10-11)
szkolenie z akrylu i zelu
podkład lepszy od Double W