Jak pomóc wokalistce?

1. Data: 2003-06-22 10:50:32

Temat: Jak pomóc wokalistce?
Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem kolegą niepełnosprawnej dziewczyny, która ma niezwykły talent
muzyczny - olbrzymie zdolności wokalne. Muzyka jest jej największą
pasją życiową - właściwie całym życiem. Bardzo chciałbym jej pomóc w
dotarciu do stowarzyszeń artystów - muzyków osób niepełnosprawnych a
może nie tylko... i pomóc jej bardziej uzewnętrznić jej hobby, myślę,
że dzięki temu mogłaby bardziej się rozwijać pod fachowym okiem i
przede wszystkim czuć się potrzebna, robić coś co wypełnia jej całe
życie i dzięki czemu jest osobą pełną niezwykłej radości. Jeśli
dysponujecie państwo jakimś kontaktem do tego typu stowarzyszeń,
instytucji... mogą być linki do stron internetowych bardzo byłbym
wdzięczny. Jedynym adresem jaki dużo wcześniej znaliśmy jest
http://www.dommuzyki.org/ Niestety budowa "Domu Muzyki" nie jest
jeszcze ukończona jednak moja koleżanka nawiazała kontakt z tym
stowarzyszeniem, wysłała nawet swoją kasetę - demo która bardzo się
spodobała... (mi również) i dało jej to jeszcze więcej wiary w siebie,
dlatego chcę jej pomóc na ile mogę, szukając kontaktu do tego typu
instytucji. Liczę również na pomoc grupy w tej wyjatkowej aczkolwiek
radosnej i przyjemnej sprawie :) Pozdrawiam serdecznie. Prosze o
kontakt na adres d...@w...pl

Jarek