Jak pozbyć się silikonu na ciepłych spodniach dresowych?

1. Data: 2008-11-15 00:40:50

Temat: Jak pozbyć się silikonu na ciepłych spodniach dresowych?
Od: "Marcin" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo oczywiście stwierdziłem, że się nie pobrudzę podczas naprawy brodzika,
ale ...

Może mi ktoś podpowiedzieć jakąś skuteczną metodę pozostawiającą czyste moje
ulubione spodenki do treningu?

Już skubałem i prałem. Zostało jednak i szpeci, bo spodnie czarne a silikon
biały ;-(

Bardzo proszę.

Marcin

2. Data: 2008-11-15 06:24:36

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 11/15/2008 1:40 AM, Marcin wrote:
> Bo oczywiście stwierdziłem, że się nie pobrudzę podczas naprawy brodzika,
> ale ...
Są dostępne środki do usuwania resztek silikonu, można spróbować.
Dostępne w sklepach z silikonami. Niestety są dość drogie, działają
jedynie na drobne pozostałości i nie wiadomo, czy nie usuną też spodni.

MS
--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

3. Data: 2008-11-15 08:37:56

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem takie coś w Castoramie (tuba za ok 15 zł), ale jeszcze nie
próbowałem działania.
Jacek

4. Data: 2008-11-16 08:22:08

Od: "jQ" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Sobkowski" <m...@f...adres.invalid> napisał w wiadomości
> Są dostępne środki do usuwania resztek silikonu, można spróbować. Dostępne w
> sklepach z silikonami. Niestety są dość drogie, działają jedynie na drobne
> pozostałości i nie wiadomo, czy nie usuną też spodni.
A zmrożenie nie pomoże?

5. Data: 2008-11-16 08:33:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jQ" <j...@s...eu> wrote in message news:gfol7g$ph9$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Michał Sobkowski" <m...@f...adres.invalid> napisał w
wiadomości
Dostępne w
> A zmrożenie nie pomoże?

To nie lateks czy kauczuk.

6. Data: 2008-11-16 10:42:56

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to nie jest guma do żucia
Jacek

7. Data: 2008-11-16 15:27:33

Od: "BisPierre" <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin" <m...@r...pl> a écrit dans le message de
> [...]
> moje ulubione spodenki do treningu?
>
> Już skubałem i prałem. Zostało jednak i szpeci, bo spodnie czarne a

A ocet ?
Zdaje mi sie ze pomaga
A w kazdym badz razie nie powinin zaszkodzic dla spodni

Pierre

8. Data: 2008-11-17 00:14:58

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moje ulubione spodenki do treningu?
>
> Już skubałem i prałem. Zostało jednak i szpeci, bo spodnie czarne a

Namocz pobrudzone obszary w benzynie ekstrakcyjnej, a potem spróbuj zczyścić
szczotką do rąk!

Pozdrowienia!
Tadeusz

certyfikat energetyczny
[sprzedam] drzwi przesuwne komandor z demontażu
Piekarnik Siemens HB 650511
Łazienka - zamknięcie otworu na liczniki
Mielenie kruszenie orzechów itp - czym?