Jak prać firanki z organzy?

1. Data: 2004-02-04 20:27:09

Temat: Jak prać firanki z organzy?
Od: monter <m...@S...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie :-)
Żeby nie było, że niezgodnie z netykietą, to rozwinę w "body":
Jakim sposobem (pralka?, ręcznie?, w domu czy chemicznie?, jakim
proszkiem?) uprać firanki z organzy?
I jak (o ile można) je potem wyprasować?
To pytanie zadaję w imieniu żony [edymon], która w tej chwili nie ma
czasu, bo zmywa naczynia (w zmywarce :-))

--
http://monter.FM
Archiwum JW23, parodie, stare i _nowe_miksy_muzyczne_, polityczne,

1. Data: 2004-02-04 20:43:09

Temat: Re: Jak prać firanki z organzy?
Od: "ania" <aniamh@gdgs.# @! %. eranet.pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "monter" <m...@S...fm> napisał w wiadomości

> Jakim sposobem (pralka?, ręcznie?, w domu czy chemicznie?, jakim
> proszkiem?) uprać firanki z organzy?

ja piore w pralce (program do tkanin delikatnych) i tylko lekko wiruje max
600 (bo wiecej powoduja lekkie pogniecenia:-)))
nie prasuje! (bo nie ma jak na razie skutecznego automatu do prasowania w
wersji domowej na prad)
wyciagam z pralki i od razu na karnisz

ania
www.aem.pl GG: 1145538
osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki

1. Data: 2004-02-04 20:56:29

Od: monter <m...@S...fm> szukaj wiadomości tego autora

2/4/04 9:43 PM, ania:

> [...]
> 600 (bo wiecej powoduja lekkie pogniecenia:-)))
> nie prasuje! (bo nie ma jak na razie skutecznego automatu do prasowania w

Żona trochę się obawia, firanki mają naszyte aplikacje, jakby hafty, czy
coś w tym stylu, ale może użyje programu "prania ręcznego" w pralce (do
tkanin b. delikatnych).
Dzięki w każdym razie za radę :-)

1. Data: 2004-02-04 21:09:41

Od: "ania" <aniamh@gdgs.# @! %. eranet.pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Żona trochę się obawia, firanki mają naszyte aplikacje, jakby hafty, czy
> coś w tym stylu, ale może użyje programu "prania ręcznego" w pralce (do
ooo tak jest, i niech wogole nie wiruje i juz
pewnie ze znajdzie troche "zagiec", ale ja bym do czyszczenia nie dala...
pol roku temu zanioslam zaslony (bo do pralki nie udalo mi sie ich upchnac)
i nie wiem teraz co zrobic kiedy przyjdzie kolejne pranie...
(tak troche jakby "skrotly":-)))) bo nie skrocily sie, tylko tak jakos
dziwnie)

jak jeszcze ma na dole olow -to powinny sie ladnie odprostowac
(niech sprobuje na jednej - najmniej waznej:-)

1. Data: 2004-02-04 23:31:56

Od: monter <m...@S...fm> szukaj wiadomości tego autora

2/4/04 10:09 PM, ania:

> ooo tak jest, i niech wogole nie wiruje i juz
> pewnie ze znajdzie troche "zagiec", ale ja bym do czyszczenia nie dala...

Już po akcji - udało się wyprać bez efektów ubocznych - nie pomięły się :-)
Dzięki jeszcze raz.

--
http://monter.FM
Archiwum JW23, parodie, stare i _nowe_miksy_muzyczne_, polityczne,
programowe RMF FM.

Co wiecie o develperze Wawel-service z Krakowa??
Wymiana podłogi w kuchni
wlacznik
Ogrzewanie podłogowe - warto?
Oswietlenie techniczne/industrialne do mieszkania - gdzie????