Jak prać w pralce wirnikowej?

1. Data: 2005-07-27 07:52:23

Temat: Jak prać w pralce wirnikowej?
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Z konieczności piorę ostatio w pralce wirnikowej. Za dobrze mi to nie
wychodzi, więc pytanko: Jaka jest technologia prania w takiej pralce?
Czy trzeba długo kręcić? Czy np. trochę pokręcić, odstawić na jakiś
czas, żeby detergenty swoje wyzarły i znowu pokręcić? Jaki czas (w
minutach) - dla, powiedzmy, brudnych a nawet bardzo brudnych, ciemnych
ciuchów bawełnianych?

Bedę wdzięczny za info (jesli ktoś takowej pralki jeszcze używa :)

sadyl

2. Data: 2005-07-27 16:17:34

Temat: Re: Jak prać w pralce wirnikowej?
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:

> [...]
> ciuchów bawełnianych?
>
> Bedę wdzięczny za info (jesli ktoś takowej pralki jeszcze używa :)

Dawno, dawno temu, za siedmioma górami... Bardzo stare pralki miały
zamontowany minutnik, a na nim maksymalny czas prania chyba 15 minut. Jak
ja miałam taki wynalazek co się Frania nazywał, już minutnika nie było, ale
technologia prania wyglądała tak: najpierw sortowanie kolorami, namaczanie
tego, co niemiłosiernie uszorowane, potem pranie od najjaśniejszych do
najciemniejszych I( najczęściej "na oko", jak się przypomniało że trzeba
wyłączyć), potem płukanie w kilku wodach...
Bardzo się cieszę, że teraz robotę odwala za mnie automat.

Justyna

3. Data: 2005-07-27 19:35:56

Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> technologia prania wyglądała tak: najpierw sortowanie kolorami, namaczanie

bezwzglednie namaczanie bo nie dopierze sie
i w proszku E-enzymatyczny - tylko gdzie go kupić:)

JerzyR

okna PCV
kamieniem w rurach - co robić?
taśma do kominka