Jak przezyc??

1. Data: 2003-07-25 18:08:45

Temat: Re: Jak przezyc??
Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... (ale tylko kilka razy w roku)

Aaaaa! I jest to zwiazane z przesileniami [chyba] slonecznymi,
o ile pamietam. :)

Czarek

1. Data: 2003-07-25 20:21:45

Od: "otucha" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aaaaa! I jest to zwiazane z przesileniami [chyba] slonecznymi,
> o ile pamietam. :)

...nio, ja też o tym słyszałam, że za dużo słońca to też nie za dobrze...bo
może spowodować pojawienie depresji letniej. Joj znowu zimą na odwrót.... i
jak tu nie popaść w depresję na samą myśl ?? ;-)

otucha

1. Data: 2003-07-25 22:16:52

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com napisał:

> tak naprawde to malo znam sie na tej chorobie ale kiedys czytalam ze depresja
> utrzymuje sie pare dni jak nie tygodni. u mnie taki nastroj utrzymuje sie gora
> 4-5 dni, ale czesto na nastepny dzien juz jest mi lepiej.

Żeby utrzymać ton naukowości - choroba afektywna dwubiegunowa? ;)

Żartowałem.

Flyer

1. Data: 2003-07-28 18:33:27

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Hello, a moze potrzebujesz internetowego
przyjaciela, moge dla ciebie byc takim
na probe.

zasnac przed startem
tęskni