Jak przezyc??

1. Data: 2003-07-24 23:39:01

Temat: Jak przezyc??
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

Jak przezyc takie chwile jak ta? Chwile totalnego zalamania i zwiatpienia?
Boze, jak mi sie plakac chce. Juz nie wiedzialam co ze soba zrobic, wiec
wstalam i pisze. Nic mnie nie interesuje. Nie cieszy ulubiona gra ani program
w TV, rodzina mnie drazni, a chlopak zawiodl. Strasznie sie martwie o swoja
przyszlosc. Jestem totalnie zalamana...
Wiem ze mi to minie, za jakis czas. Ale w takich momentach mam naprawde czarne
mysli. jak sobie radzic, bo ja juz nie wiem. Jakies ziolka moze?

Kasia

1. Data: 2003-07-25 05:56:49

Temat: Re: Jak przezyc??
Od: "Yarpeen" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com napisał(a):

> [...]

czarne

> mysli. jak sobie radzic, bo ja juz nie wiem. Jakies ziolka moze?

Kasiu

włącz muzykę(proponuję ramsteina), popatrz za okno--- i se pomyśl że jest mimo
wszystko pięknie.A jutro może być znów brzydko, ale potem znów będzie pięknie.

Wszystko się zmienia w kole życia

1. Data: 2003-07-25 06:18:42

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
czarne
> mysli. jak sobie radzic, bo ja juz nie wiem. Jakies ziolka moze?

A jak często to się powtarza?
Jeśli masz to raz czy dwa na rok to
spróbuj melise - 3 razy dziennie
Dziurawiec też może być - ale w gorące dni nie powinno się pić.
Jeśli częściej to idź do lekarza
Ale przede wszystkim to wyjdź na spacer - idź w miejsce które lubisz, idź do
ludzi pogadaj, zabaw się itd
Postaraj się zrobić wszystko - w miarę możliwości byś o tym nie myślała ..
siedzenie w domu i myślenie tylko potęguje taki stan.

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-07-25 06:42:18

Od: Kubek Władca poMroku <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com wrote:
> [...]
> Wiem ze mi to minie, za jakis czas. Ale w takich momentach mam naprawde czarne
> mysli. jak sobie radzic, bo ja juz nie wiem. Jakies ziolka moze?

Może jakiś sport. Rowerek, pływanie, może bieganie, itd. Albo generalnie
jakiś wysiłek fizyczny, skosić działkę, przenieść stertę cegieł z miejsca na
miejsce, wykopać tunel do Ziemii Ognistej, nie wiem, coś co Tobie podejdzie.
Jak się człowiek zmacha to nie ma czasu (i siły) na czarne myśli.

Kubek

1. Data: 2003-07-25 11:55:46

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yarpeen" w news:bfqgr1$m0h$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

> włącz muzykę(proponuję ramsteina),
> popatrz za okno--- i se pomyśl że jest mimo
> wszystko pięknie.

Poczatek stosuje - sluchawki na uszy, Ramstein tak deczko glosniej -
wtedy najlepiej czuc te moc, no i spojrzenie za okno (ale noca - w dzien
juz lepiej w sufit). Nie mysle sobie jednak, ze jest pieknie. Zaciskam
usta i wzbudzam w sobie agresje, ktora dodaje sil ;-) Czasem lbem
zarzuce - to pomaga :-)
Mozna tez w inna strone - wyciszyc sie. Najlepiej jednak odciac sie od
zbednych bodzcow. Przykladowo goraca kapiel... zanurzyc sie w wodzie
tak, aby tylko oddychac mozna bylo - oczy moga byc pod woda, a juz na
pewno musza byc uszy. Slychac wtedy ewentualnie jakis szum... no moze
rozmowy sasiadow ;-) Ale to inny swiat, mozna sie zrelaksowac,
odplynac... tylko ostroznie! Mozna odplynac za bardzo i sie utopic ;-)
Ja zazwyczaj tracilem poczucie czasu i z wody wychodzilem po dwoch (lub
wiecej) godzinach ;-)
Mozna wyjechac w gory - taki Krawcow Wierch na przyklad ;-) Tam tez
mozna sie wyciszyc. Przychodzi to o tyle latwo, ze problemy zbyt
ciezkie, aby taszczyc je ze soba na szczyt - zostaja wiec gdzies w dole
;-)
Jesli idzie tylko o dol, a nie rozdraznienie, to czasem dobrze robia tez
jakies luzne rozmowy. Wyjsc gdzies ze znajomymi - chocby tylko po to aby
posluchac ich z boku. Mozna wejsc na chata i pogadac o niczym, aby
zapomniec o wlasnych myslach i przeczekac zachmurzenie :-)

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-07-25 16:00:49

Od: "Albert" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja sobie zawsze mowie: "eee, to juz wszystko bylo... " :) potem biore
gitarke, powyje troche i od razu przechodzi..

Zdrowko
Albert

1. Data: 2003-07-25 16:06:20

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

> A jak często to się powtarza?

od kilku do kilkunastu razy w miesiacu

> Jeśli częściej to idź do lekarza

wiem, musze...
> Ale przede wszystkim to wyjdź na spacer - idź w miejsce które lubisz, idź do
> ludzi pogadaj, zabaw się itd

mam cala chate ludzi, ale w takich momentach naprawde lepiej do mnie nie
podchodzic bo jestem na przemian rozdrazniona, placzliwa i zupelnie nie da sie
ze mna dogadac.

kasia

1. Data: 2003-07-25 16:40:09

Od: "PaCh" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Cię serdecznie!
Masz całkiem typowe i normalne objawy stanu zwanego depresją.
Powinnaś jak najszybciej udać się do psychologa lub jeszcze lepiej (wiem, że
nie brzmie to wesoło) do psychiartry.
Jeżeli uważasz, że wystarczy Ci pomoc pisana, to znam doskonale tę tematykę
i jestem do pełnej dyspozycji, kiedy zechcesz.

1. Data: 2003-07-25 16:55:56

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

> Witam Cię serdecznie!
> Masz całkiem typowe i normalne objawy stanu zwanego depresją.

tak naprawde to malo znam sie na tej chorobie ale kiedys czytalam ze depresja
utrzymuje sie pare dni jak nie tygodni. u mnie taki nastroj utrzymuje sie gora
4-5 dni, ale czesto na nastepny dzien juz jest mi lepiej.

> Jeżeli uważasz, że wystarczy Ci pomoc pisana, to znam doskonale tę tematykę
> i jestem do pełnej dyspozycji, kiedy zechcesz.

bede wdzieczna za informacje o tym stanie.

1. Data: 2003-07-25 17:59:42

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mopek21:
> ... jak sobie radzic, bo ja juz nie wiem. Jakies ziolka moze?

Skonsultuj sie z lekarzem.

Witaminy nie pomagaja?
Pewnie to 'tylko' pms - czesc kobiet (ale tylko kilka razy w roku)
doswiadcza przy tej okazji czegos podobnego.

Czarek
['specjalista']
;)

zasnac przed startem