Jak przytyc?

1. Data: 2001-04-06 21:36:55

Temat: Jak przytyc?
Od: "Mikie" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze wielu pytanie wyda sie kuriozalne, ale ja powaznie pytam :)) Mam
176cm wzrostu i waze 54 kg. jem wszystko czego osoby na diecie sie
wystrzegaja (slodycze, mieso, majonez, obzeranie sie w srodku nocy etc.) i
nie mam problemow z waga. poza tym, ze jest za niska :) taka mam przemiane
materii - chetnie bym sie z kims zamienil, ale to niestety niemozliwe
(niejedna kobieta by tak chciala, co?)
ma ktos sposob na przytycie???

pozdro

Mikie
m...@p...fm

1. Data: 2001-04-06 21:41:43

Temat: Re: Jak przytyc?
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mikie" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> nie mam problemow z waga. poza tym, ze jest za niska :) taka mam przemiane
> materii - chetnie bym sie z kims zamienil, ale to niestety niemozliwe

Rzuć palenie... :-)))
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-04-06 22:33:29

Od: "Mikie" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Rzuć palenie... :-)))

nie pale :)
brzuszek mi nawet od piwa nie rosnie :))
w sumie zle mi nie jest, ale chcialbym siebie zobaczyc z lekka nadwaga :)))

1. Data: 2001-04-07 00:16:45

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Mikie" <m...@p...fm> wrote in message news:9alg4e$sld$1@news.tpi.pl...

> nie pale :)
> brzuszek mi nawet od piwa nie rosnie :))
> w sumie zle mi nie jest, ale chcialbym siebie zobaczyc z lekka nadwaga
:)))

Podejrzewam ze masz za malo lat na brzuszek.
Podrosniesz to utyjesz :))
Ania

1. Data: 2001-04-07 05:56:27

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>ma ktos sposob na przytycie???
>
>pozdro
>
>Mikie
>m...@p...fm

poczekac pare lat

Krysia>

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-04-07 07:34:19

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ma ktos sposob na przytycie???
> Mikie
> m...@p...fm

Chyba musze Cie zmartwic, ale przy szybkiej przemianie materii nie masz na
to szans.Jest to uwarunkowane genetycznie.Czytaj nasza grupe, jedz
smakowicie a ze swoja waga musisz sie zaprzyjaznic. Nie masz innego wyjscia.
Jak sie ozenisz i bedziesz regularnie jadal - to przynajmniej nie bedziesz
spadal na wadze:))).Chyba ze...:)))

Jola L-L

1. Data: 2001-04-07 10:39:07

Od: "Mikie" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> :)))
> >

> Podejrzewam ze masz za malo lat na brzuszek.
> Podrosniesz to utyjesz :))
> Ania

moj brat w wieku 20 lat (jak ja teraz) juz mial brzuszek :))
w ogole to mi zle nie jest, tylko ze ciagle sie slyszy o dietach,
odchudzaniu etc i bylem ciekaw, czy ktos znalazl sposob na przytycie :)

1. Data: 2001-04-07 17:41:38

Od: "Jarzynka" <b...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wyjscia.
> Jak sie ozenisz i bedziesz regularnie jadal - to przynajmniej nie bedziesz

A patrzenie na majonez i chipsy?
Bo mnie od tego przybywa co najmniej dwa kilo :)
MarchEf

1. Data: 2001-04-08 14:38:15

Od: ab <a...@a...ZOO> szukaj wiadomości tego autora

Mikie wrote:

> [...]
> nie mam problemow z waga. poza tym, ze jest za niska :) taka mam przemiane
> materii - chetnie bym sie z kims zamienil, ale to niestety niemozliwe

Ty masz chlopie nie problemy
kulinarne, tylko matrymonialne...

Ozen sie z kims takim jak np.
Pani Joanna Duszczynska, to nie
tylko przestaniesz pic, palic,
chodzic na dupy, ale bedziesz mial
gwarancje ze za rok bedziesz wygladal
jak prawnik prezydenta, ktoremu sie
uszy opieraja na kolnierzyku koszuli...

AB

1. Data: 2001-04-09 07:19:13

Od: "Ewusia" <e...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ty masz po prostu problem z tarczycą - radzę udać się do lekarza

Pieczenie na 2 poziomach
Ankieta - "Najbardziej Polskie Danie"
Gdzie ja słód w 3m dostanę?
Proszę o przepis na zupę