Jak rozkrzewiac???

1. Data: 2002-02-08 20:34:32

Temat: Jak rozkrzewiac???
Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie
(ponownie)
potrzebuje informacjii jak rozkrzewiac cytrusa grejpfruta( nie zebym
wiedzial jak rozkrzewia sie inne rosliny)
wiec jakby ktos mogl mi powiedziec to bede b. wdzieczny
nadmienie ze jest to trzyletnia roslina ok 60 cm wysokosci
pozdrawiam Tichy

2. Data: 2002-02-11 10:31:44

Temat: Odp: Jak rozkrzewiac???
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "I.Tichy" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiec jakby ktos mogl mi powiedziec to bede b. wdzieczny
> nadmienie ze jest to trzyletnia roslina ok 60 cm wysokosci

Jedyna możliwość to przyciąć, ale z moich obserwacji cytryny wynika, że
nawet po przycięciu rozkrzewia się słabo, zazwyczaj i tak wybija na jedno
oczko w miejscu cięcia. Tyle że się pozbywam zbyt długich gałęzi
czepiających się firanki.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2002-02-11 14:29:10

Temat: Re: Jak rozkrzewiac???