Jak rozpoznac czy mam w domu mole?

1. Data: 2006-05-27 15:05:54

Temat: Jak rozpoznac czy mam w domu mole?
Od: "krzysiek" <k...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Zauwazylem na welnianej marynarce dziurki podobne do przetarcia
materialu.
Nie wiem czy zrobily to mole czy tez jest to uszkodzenie mechaniczne.
Zadnych robaków nie widze a fruwajacych motyli molowych tez
nigdy nie zauwazylem.
Czy moze ktos wie jak rozpoznac szkody robione przez mole?
Czy larwy moli sa widoczne golym okiem?
A moze sa tez inne robaki zerujace na ubraniach?
Prosze o wskazówki.
Krzysiek

2. Data: 2006-05-29 07:00:55

Temat: Re: Jak rozpoznac czy mam w domu mole?
Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

krzysiek <k...@h...com> napisał:
> [...]
> Czy larwy moli sa widoczne golym okiem?
> A moze sa tez inne robaki zerujace na ubraniach?

Przetarcia materiału zdarzają sie w miejscach najbardziej na to narazowych
- na zgieciach materialu, na łokciach itd.
Jesli nieregularne dziurki sa na innych czesciach marynarki - to sa to
raczej mole. Sprawdz inne wełniane rzeczy z tej szafy - i jesli
nie maja podszewki popatrz na material "pod swiatło".

Larwy moli sa widoczne, ale w tej postaci zyja krotko, wiec czesciej mozna
spotkac pozostale po nich male, biale "kokony" podobne do waty.

Pozdrowienia,
Lila

3. Data: 2006-05-29 20:44:23

Od: "krzysiek" <k...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki bardzo. Googlowalem na temat moli ale niewiele z tego
wyniklo.

koszt 1 m3 wody cieplej
Anoda magnezowa - wymiana
studnia czy wodociag ?