Jak sie nie ogladac za innymi?:)

1. Data: 2002-10-22 19:12:26

Temat: Jak sie nie ogladac za innymi?:)
Od: Proximm <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc:)
Zapytam Was o jakies sprawdzone metody redukujace stopniowo badz od
razu chęć ogladania sie za innymi dziewczynami, niz swoja wlasna?
Mam jakis taki glupi nawyk patrzenia na ladne dziewczyny i podziwiania
ich piekna :) pomimo, ze mam swoja wlasna, ktora tak w ogole wyjechala
i teraz coraz bardziej mnie rzucaja hormony.. Macie jakas rade na to?
Dmucham na zimne.. a wlasciwie juz na gorace :)
Proximm
"Dlaczego wszyscy w kolo narzekaja na zycie??"
GG: 34929; Tlen ID: Proximm; IRC: #nowysacz
p...@i...pl - usun USUN :)
(mam filtry usuwajace maile spoza *.pl!)

1. Data: 2002-10-22 19:27:39

Temat: Re: Jak sie nie ogladac za innymi?:)
Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Oct 2002 21:12:26 +0200, Proximm napisał/napisała:
> [...]
> i teraz coraz bardziej mnie rzucaja hormony.. Macie jakas rade na to?
> Dmucham na zimne.. a wlasciwie juz na gorace :)

Wiesz, moja dzisiaj wrocila. Tez wyjechala na pol roku..
Bylem wierny jak pies, kochalem, hormony reka zwalczalem ;)
Co z tego mam ? Ano we czwartek juz bede mial 100% pewnosc,ze jej wyjazd byl
bledem.. "nie jestem pewna swoich uczuc"..
Nikomu nie zycze znalezc sie w takim stanie jak ja jestem od tygodnia..

Tobie radze przemyslec, czy Ci na pewno na niej zalezy, hormony da sie
kontrolowac.. Kobiet nie. :>

--
Motto: * 22 zwiastunem konca :( * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

1. Data: 2002-10-22 20:06:11

Od: Proximm <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Oct 2002 19:27:39 +0000 (UTC), Papik

<CIACH>
> [...]
>bledem.. "nie jestem pewna swoich uczuc"..
>Nikomu nie zycze znalezc sie w takim stanie jak ja jestem od tygodnia..

heh, wiesz.. :) roznie to bywa. Nie jestem pewny tego, ze bedzie
wierna, ale tez nie jestem pewny tego, ze nie bedzie wierna :) Staram
sie byc w ciaglym kontakcie. Chyba najlepiej postawic jasno sytuacje
kobiecie - jesli ktores z nas bedzie mialo watpliwosci, niech powie
temu drugiemu i oszczedzi mu cierpien. Ja sprobuje swojej cos takiego
powiedziec za tydzien, jak tu bedzie na weekend, zobacze, jak zareagje
heh.

1. Data: 2002-10-22 20:10:02

Od: "MZG" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proximm wrote:
Ja sprobuje swojej cos takiego
> powiedziec za tydzien, jak tu bedzie na weekend, zobacze, jak zareagje
> heh.

A to rzeczywiscie masz watpliwosci czy to ma byc test?? Bo jesli test.. to
wybacz ale glupi pomysl - niby nie chcesz jej urazic, ale takim testem na
pewno to zrobisz a co gorsza, mozesz spowodowac, ze ona zacznie sie powaznie
zastanawiac i naprawde nabrac watpliwosci.. przemysl wiec lepiej, czy potem
nie obroci sie to przeciwko Tobie.
A co do ogladania sie za innymi pieknymi kobietami.. przeciez to naturalne..
i nie ma w tym nic zlego..jesli nie ma zadnych innych podtekstow i nie
wzbudza w Tobie odwrotu od partnerki.

MZG

1. Data: 2002-10-22 20:35:54

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

MZG:
> A co do ogladania sie za innymi pieknymi kobietami..
> przeciez to naturalne.. i nie ma w tym nic zlego..
> jesli nie ma zadnych innych podtekstow i nie
> wzbudza w Tobie odwrotu od partnerki.

To normalne, sluchaj tej pani Proxim. :)
Moja ukochana to nawet lubi jak sie ogladam czasem
za innymi, a nawet sama niekiedy mowi mi: 'widziales tamta???',
a ja na to 'ktora???' (bo nie zwrocilem uwagi na jakas 'tamta')... itd.
Irytuje sie nieco ale lubi, serio. ;)

Czarek

1. Data: 2002-10-22 20:46:14

Od: "MZG" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:
> MZG:
> To normalne, sluchaj tej pani Proxim. :)
dzieki Czarku:)

> [...]
> a ja na to 'ktora???' (bo nie zwrocilem uwagi na jakas 'tamta')...
> itd. Irytuje sie nieco ale lubi, serio. ;)

No wlasnie ja tez tak nie raz robie.. a wiesz po co to robimy?? zeby wlasnie
sie okazalo, ze nie zauwazyles nawet tamtej, albo ze i tak stwierdzicie, ze
moze akurat Ci sie nie podoba a my jestesmy naj:):)

MZG

1. Data: 2002-10-22 20:49:10

Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proximm wrote:
[..]
> Dmucham na zimne.. a wlasciwie juz na gorace :)

A co jest złego w oglądaniu się za innymi?
Oglądasz się za nimi ze względu na pobudzenie seksualne
czy też ze względu na doznania estetyczne?
Czy jak będzie lecieć moment w filmie to też masz odwracać wzrok,
albo od nagich rzeźb w muzeum?

pozdrawiam
Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

1. Data: 2002-10-22 20:49:27

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

MZG:
> .. a wiesz po co to robimy?? zeby wlasnie sie okazalo,
> ze nie zauwazyles nawet tamtej, albo ze i tak stwierdzicie,
> ze moze akurat Ci sie nie podoba a my jestesmy naj:):)

O tym to nie wiedzialem. ;)))

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2002-10-22 20:52:40

Od: "MZG" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:
> [...]

to chyba dobrze, ze juz wiesz.. i wykorzystuj te wiedze... na pewno bedzie
milo Twojej ukochanej:)

Pozdrawiam
MZG

1. Data: 2002-10-22 21:13:36

Od: Proximm <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Oct 2002 22:10:02 +0200, "MZG" <m...@p...onet.pl>
napisał(a):

> [...]
>i nie ma w tym nic zlego..jesli nie ma zadnych innych podtekstow i nie

nie nie! zaden test, tylko chcialbym postawic sprawe jasno. To jest
tak jak deklaracja przedmalzenska dotyczaca podzialu majatku - coraz
wiecej ludzi ja wczesniej spisuje.
Myslisz, ze to zly pomysl powiedziec jej o tym?

zakłądy poprawcze-pomocy
mowa ciała i grafologia
sen - trupy
:))))