sen - trupy

1. Data: 2002-10-22 17:22:54

Temat: sen - trupy
Od: "Bartek" <O...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich. jestem tutaj pierwszy raz i od razu mam pytanie. nie wiem
czy zajmujecie się tu tłumaczeniem snów. ale powiem tyle: śniły mi się
trupy, chyba poniemieckie uduszone Żydy. leżały dość długo w łóżkach. Ja je
wynosiłem poza budynek, było ich w cholerę, były suche i śmierdziały - tyle
tylko że ja tego smrodu nie czułem. sen przerażający.
POzdrawiem.
Bartek

1. Data: 2002-10-22 20:32:32

Temat: Re: sen - trupy
Od: "take5" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartek" <O...@i...pl> napisał w wiadomości
> witam wszystkich. jestem tutaj pierwszy raz i

... i wystarczy.

- Piotrek

1. Data: 2002-10-23 06:30:35

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
śmierdziały - tyle
> tylko że ja tego smrodu nie czułem. sen przerażający.

Nie przejmuj się to tylko wspomnienia z poprzedniego życia

Qwax

1. Data: 2002-10-23 06:59:49

Od: "tren R" <t...@2...achtung.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sięgając po rozum do zasobnika, osobnik <Bartek> prowokacyjnie napisal:

> witam wszystkich. jestem tutaj pierwszy raz

to nie wiesz na pewno, że jesli masz sen do tłumaczenia to wal do trenera

> Żydy. leżały dość długo w łóżkach. Ja je
> wynosiłem poza budynek, było ich w cholerę, były suche i śmierdziały -
tyle
> tylko że ja tego smrodu nie czułem.

żydy we snie widzieć - rychłe nadejście gościa z zagranicy (niekoniecznie
oczekiwanego)
żydy suche i śmierdzące widzieć - problemy z zamążpójściem
żydy dość długo w łóżkach leżące - pecha przynoszą i nie wróżą nic dobrego

pzdr

--
http://trener.blog.pl
ja tu tylko nabijam statystyki

1. Data: 2002-10-23 15:52:32

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@2...achtung.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> żydy suche i śmierdzące widzieć - problemy z zamążpójściem
> żydy dość długo w łóżkach leżące - pecha przynoszą i nie wróżą nic dobrego

Innymi słowy przyszłość masz finezyjną :))))))))

Pozdrawiam
Vicky

:))))
depresja