Jak się wzmocnic?

1. Data: 2006-11-30 10:25:32

Temat: Jak się wzmocnic?
Od: "Me" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

To pewnie do studentów medycyny pytanie,
Jak to zrobic, czlowiek jest oslabiony dlugotrwalym stresem, nauka/praca.
Slaby system nerwowy, latwo sie meczy, i latwo podlega wplywom.
Neurolog? Długi odpoczynek?

Pozdrawiam.

2. Data: 2006-11-30 12:26:54

Temat: Re: Jak się wzmocnic?
Od: "Kwiatek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Me napisał(a):
> [...]
> Jak to zrobic, czlowiek jest oslabiony dlugotrwalym stresem, nauka/praca.
> Slaby system nerwowy, latwo sie meczy, i latwo podlega wplywom.

NIe stresowac sie... (latwo sie mowi,wiem). Moze przeorganizowac zycie
tak, by byl czas na odpoczynek, najlepiej codzienne wyluzowanie

Przedwczesny wytrysk- podobno uleczalne
ciąża a menopauza
Ciśnienie krwi.
Prosba o interpretacje...