Przedwczesny wytrysk- podobno uleczalne

1. Data: 2006-11-30 09:29:46

Temat: Przedwczesny wytrysk- podobno uleczalne
Od: "ent" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj w programie Polsat- Zdrowie i Uroda dowiedziałem się od prof.
Starowicza że problem przedwczesnego wytrysku dotyczy ok. 30% mężczyzn i że
jest bardzo łatwo uleczalny metodami farmakologicznymi w ciągu kilku
tygodni. Czy możecie mi powiedzieć coś więcej na ten temat? Ew. wskazać
jakieś materiały? Oczywiście należy się z tym udać do urologa ale pewnie
trzeba mieć skierowanie a najpierw chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej o
metodach leczenia.

Pozdr.

--
ent.

2. Data: 2006-11-30 14:53:17

Temat: Re: Przedwczesny wytrysk- podobno uleczalne
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ent" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> trzeba mieć skierowanie a najpierw chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej

Najprościej zmienić *partnerkę* Trzeba wziąć taką za pieniądze.
Diagnoza stara jak Świat. Przedtem trzeba jej powiedzieć co jest
grane.

Życze sukcesów

j.

3. Data: 2006-11-30 16:43:52

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: News:ekmr9r$kdr$...@a...news.tpi.pl,
Od: jagna <j...@o...pl>
Było:
> Użytkownik "ent" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> Najprościej zmienić *partnerkę* Trzeba wziąć taką za pieniądze.
> Diagnoza stara jak Świat. Przedtem trzeba jej powiedzieć co jest
> grane.

Smutne :-( ...I na temat!

http://www.popieramjow.pl/jow.php

ciąża a menopauza