Jak się zachować ?

71. Data: 2004-09-29 07:05:25

Temat: Re: Jak się zachować ?
Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Z. napisał:

> Ciekawe, że niektórzy po prostu nie rozumieją żartów, no zwłaszcza na swój
> temat.
> A zwłaszcza żartów podszytych ironią.
> Brak im dystansu do siebie, czy co ?

Ano pewnie tak.

Eulalka, co uwielbia Jacka "złośliwego" Kijewskiego ;)

72. Data: 2004-09-30 07:40:09

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Z. wrote:

> Użytkownik "krys" :

> Sęk w tym że mój mąż nie wiedział, że to jest jej pięta achillesowa.
> Ze mnie żartuje w ten sposób cały czas i ja sobie zupełnie nic z tego nie
> robię,co najwyżej się równie złośliwie odetnę.

Za tą moją "aChillesową", to powinien mi ktoś dokopać złośliwie...

No, ale wracająć - możliwe, że nauczony doświadczeniem z żoną, nie zauważył,
że jego żarty zamieniły się w mało przyjemne dogryzanie. IMHO to da się
wyczuć, ale trudno, stało się. Nauczkę odebrał, miejmy nadzieję, że
wyciągnie wnioski na przyszłość.

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."