Jak sprawdzić ile procent ma domowe wino?

1. Data: 2001-11-07 11:06:29

Temat: Re: Jak sprawdzić ile procent ma domowe wino?
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to sprawdzić, bo opić się nim nie da a smakuje jak sok?
INSPEKCJA PANA ANATOLA - widziałeś ten film?
Musisz kupić sobie alkoholomierz [to łatwiejsza metoda] albo alkomat
[wypić, dmuchnąć i dużooooo obliczeń].
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-11-07 11:35:43

Temat: Jak sprawdzić ile procent ma domowe wino?
Od: "Polimer" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to sprawdzić, bo opić się nim nie da a smakuje jak sok?

Polimer

1. Data: 2001-11-07 12:51:26

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polimer napisal:

> Jak to sprawdzić, bo opić się nim nie da a smakuje jak sok?

Alkoholomierzem?
Krycha

1. Data: 2001-11-07 13:00:30

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Jak to sprawdzić, bo opić się nim nie da a smakuje jak sok?
>
>Polimer

ja tam bym wypila duzo, a po jakims czasie przeprowadzila
experyment naukowy - uslilowac isc prosto (najlepiej na czas) i
usilowac uzywac szczeki (im vol wyzszy tym szczeka sztywniejsza)
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-07 22:22:29

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Polimer <d...@i...pl> wrote:

> Jak to sprawdzić, bo opić się nim nie da a smakuje jak sok?
>
> Polimer

To juz wskazowka, ze ma malo procent. Dodaj swiezych drozdzy, powtorz
fermentacje.

Alkoholomierz nie pomoze, bo jest przeznaczoby do pomiaru roztworow
alkoholu w wodzei, a wino ma jeszce mnostwo innych skladnikow. Mozna
je, jak to sie robi fachowo, przedestylowac, sprawdzic moc destylatu i
wyliczyc moc wina, ale w warunkach amatorskich da o tylko b. przyblzony
wynik.

Wladyslaw

panierowanie kotleta - czy obtaczacie go w mące?
SMALEC !!
Dieta Optymalna
Odkrylem przez przyadek, ale to pewnie znacie ;-)
lasania Waldka K.