Jak to jest?

1. Data: 2002-02-11 00:05:14

Temat: Jak to jest?
Od: A...@p...fm (Szanta Alienkaa) szukaj wiadomości tego autora

Hej ludkowie mili!

Zastanawiam się nad jedną sprawą - jak to jest z oglądaniem igrzysk? Czy
nagle wszyscy zaczynają się interesować sportem, czy po prostu nie wypada
nie być w temacie? Rozumiem jeszcze, że to może być emocjonujące jak skacze
Polak i to z szansami na wygraną (BTW może lepiej mu pójdzie na dużej
skoczni. Ale to jest głupie - gdyby nie zaostrzył tak apetytu na złoto, to
wszyscy zachwycaliby się brązem, a tak to kiwają smętnie głowami i mówią -
może później będzie lepiej...), ale co to za różnica kto poza tym wygrywa???
Pewnie kibice sportowi by mnie zlinczowali....

Alienkaa
**************************
* Maja gg.641165 *
* A...@p...fm *
*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2002-02-11 01:14:58

Temat: Re: Jak to jest?
Od: "Rafalski" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szanta Alienkaa"

> [...]
> wszyscy zachwycaliby się brązem, a tak to kiwają smętnie głowami i mówią -

Przez chwilę było groźnie, ale miliony Polaków odetchnęły, jak się okazało,
że Niemiec nie dostanie złota ;)
To trochę jak w tym kawale, gdzie AFAIR Polak zażądał od złotej rybki, żeby
sąsiadowi zdechła krowa (czy kura, już nie pamiętam).

;)

Rafalski

"It's all a goddamn fake. Like Lenin said, look for the person who will
benefit. And you will, uh, you know, you'll, uh, you know what I'm trying
to say--"
Jeff "The Dude" Lebowski

1. Data: 2002-02-11 06:47:59

Od: "Rinaldo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szanta Alienkaa" <A...@p...fm> napisał w wiadomości

> Hej ludkowie mili!
>
> Pewnie kibice sportowi by mnie zlinczowali....

Masz dosc oryginalby sposob wyrazania sie o ludziach. Z jednej strony
"ludkowie mili", z drugiej zas obawa przed zlinczowaniem. Czy ty sie czegos
boisz?
Rinaldo
Swiat jest jak lustro, w ktorym kazdy dostrzega swoje wlasne odbicie. W
naszym otoczeniu postrzegamy glownie takich ludzi, ktorzy nosza przede
wszystkim nasze wlasne cechy: nasze wady, przywary i zalety. Bo latwiej nam
dostrzec ludzi posiadajacych nasze wlasne cechy, nawet jeslibysmy przed
swiatem te nasze cechy ukrywali. I tak staja sie one widoczne poprzez
otaczanie sie ludzmi, ktorzy te cechy nosza.

1. Data: 2002-02-11 07:49:44

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szanta Alienkaa" napisał w wiadomości:
> Hej ludkowie mili!

Hejhej,

> Zastanawiam się nad jedną sprawą - jak to jest z oglądaniem igrzysk? Czy
> nagle wszyscy zaczynają się interesować sportem,

a nie!, nie wszyscy :-)
od Ciebie sie dowiaduję o jakichś igrzjyskach..

> czy po prostu nie wypada nie być w temacie?

oops. znów palnałem gafe.. :-(
to juz ja pójde ...
M.

1. Data: 2002-02-11 08:34:18

Od: "Marcin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Szanta Alienkaa <A...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:004901c093be$93634640$3d0aa8c0@Maja...
> [...]
> nagle wszyscy zaczynają się interesować sportem, czy po prostu nie wypada

W jakim temacię? Wygrywa ten co najdalej skoczy.

> Rozumiem jeszcze, że to może być emocjonujące jak skacze
> Polak i to z szansami na wygraną

Co się nieczęsto zdaża

> [...]
> wszyscy zachwycaliby się brązem, a tak to kiwają smętnie głowami i mówią -
> może później będzie lepiej...), ale co to za różnica kto poza tym

CO!! Dobrze że nie wiesz co mówisz! Małycz przegrał!! - tragedia narodowa,
zabić Hanawalda, dobrze że przynajmniej Szmit jest 7

> Pewnie kibice sportowi by mnie zlinczowali....

Nie przesadzajmy, ale było by niewesoło.

Poza tym tu biega o patriotyzm utożsamianie się i w końcu, choć raz jesteśmy
lepsi do ninnych pozatym dochodzi duma i oderwanie od codziennego g....

Marcin :))))))))))))))))))

Wolę polskie gówno w polu,
Niż fijąłki w Neapolu
Kazimierz Przerwa-Tetmajer "Patriota"

1. Data: 2002-02-11 10:06:22

Od: "Aedrin" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Masz dosc oryginalby sposob wyrazania sie o ludziach. Z jednej strony
> "ludkowie mili", z drugiej zas obawa przed zlinczowaniem. Czy ty sie
> [...]

moim zdaniem jest to ....bawienie sie slowem :))))) i sprawdzanie reakcji
innych ludzi na to ;)
a nie takie czy inne wyrazanie sie o ludziach:)

--
Pozdrawiam :)
Aedrin

....zycie to ciagla walka aby stac sie lepszym.....

1. Data: 2002-02-11 10:58:49

Od: A...@p...fm (Szanta Alienkaa) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
żeby
> sąsiadowi zdechła krowa (czy kura, już nie pamiętam).

No tak.. W tym coś jest - już kilka osób dzwoniąc do mnie zaczynało
rozmowę -" a wiesz dobrze, że chociaż ten wredny Hannawald nie wygrał..."
Ciekawe jak to jest - czy to taka polska niechęć do Niemców czy zazdrość o
to, że ktoś bywa lepszy...

Alienkaa
**************************
* Maja gg.641165 *
* A...@p...fm *
*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2002-02-11 11:01:16

Od: A...@p...fm (Szanta Alienkaa) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-02-11 11:05:07

Od: A...@p...fm (Szanta Alienkaa) szukaj wiadomości tego autora

> W jakim temacię? Wygrywa ten co najdalej skoczy.

No w temacie sportowym - kto wygrał, dlaczego i co za świnie byli w komisji,
że odebrali NASZEMU Adasiowi punkty za lądowanie ...

> Poza tym tu biega o patriotyzm utożsamianie się i w końcu, choć raz
jesteśmy
> lepsi do ninnych pozatym dochodzi duma i oderwanie od codziennego g....
Duma? Przecież nawet Małysz tłumaczył kiedys, że on skacze dla siebie, a nie
dla fanów i to często takich pseudo-fanów..

Alienkaa
*************************
* Maja gg.641165 *
* A...@p...fm *
*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2002-02-11 11:24:53

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Z pewnoscia to duze wydarzenie zwlaszcza medialne stad
osoby, ktore duzo czasu sprzedaja przed TV ogolnie beda
zyly igrzyskami jako tym co akurat sie tam pokazuje :-)

Odrzucajac jednak na bok zmienna pod tytulem "stopien
uzaleznienia od TV" to po prostu kwestia preferencji.
Ja sie sportem nie fascynuje, jako ze sportowcy nie sa
dla mnie zadnym wzorem bo nie chcialbym byc taki jak oni
:-)) A sama widowiskowosc sportow zwlaszcza zimowych jest
IMHO dosyc mala, jedyne co na prawde lubie ogladac
to zjazd... po prostu widze ten stok, ktory od dolu
wyglada na stromy (a wiadomo, ze nawet ostra gora z
dolu wydaje sie plaska :-))) i tych ludzi pedzacych
120 km/h i lecacych kilkadziesiat metrow w powietrzu
na wysokokach... niesamowite :-))

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek