Jak to jest?

1. Data: 2004-11-30 07:52:45

Temat: Jak to jest?
Od: "Krzysztof" <K...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Gnebi mnie takie pytanie.Zyjemy w czasach rozpowszechnionych chorob
cywilizacyjnych ,ktore sa dokoczliwe i niebezpieczne dla zycia.Dlaczego wiec
lekarze ,ktorych misja jest zwalczenie choroby tak zadko zalecaja pacjentom
glodowke licznicza a pozniej przestawienie sie na zdrowy tryb
jedzenia.Czyzby pozytywne efekty glodowki nie byly do koncy pewne.A moze,jak
przypuszczam chodzi po prostu o pieniedze firm farmaceutycznych,pieniadze
lekarzy,ktorych chorzy pacjenci im bardziej pograzeni w chorobie beda
odwiedzac coraz czesciej.Pewnie sa na grupie lekarze,ktorzy moga cos na ten
temat powiedziec.

2. Data: 2004-11-30 08:11:26

Temat: Re: Jak to jest?
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekarze ,ktorych misja jest zwalczenie choroby tak zadko zalecaja pacjentom
> glodowke licznicza a pozniej przestawienie sie na zdrowy tryb
Co do głodówki leczniczej to nie mam pojęcia. Pewnie spisek producentów
żywności. Natomiast jeśli chodzi o zdrowy tryb życia, to po prostu nikt nie
lubi kiedy jego zalecenia są całkowicie ignorowane.

--
Krzysiek, EBP
Niektórzy mańkuci, co zostało stwierdzone naocznie, śpią w ubraniach jak

3. Data: 2004-11-30 12:01:07

Od: "Paulo Coelho" <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

- Korporacje farmaceutyczne trzymaja lapska na wszystkim i im nie zalezy aby
ludzie byli zdrowi. Zdrowi ludzie = nie ma kasy.
- Lekarze boja sie zalecenia pacjentom alternatywnego leczenia i czesto
szalenie skutecznych metod ze wzgl. na utrate pracy
- Lekarze zabili w sobie wrodzna wlasciowsc odkrywcy. Zamykaja sie na tym co
czytali w podrecznikach i nie poznaja innych metod leczenia, bardziej
naturalnych bo slyszeli w telewizji ile to szarlatanow jest, ktorzy tylko
szkodza innymi metodami etc
I tak mozna mnozyc :)

4. Data: 2004-11-30 18:24:20

Od: "Jureks" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekarzy,ktorych chorzy pacjenci im bardziej pograzeni w chorobie beda
> odwiedzac coraz czesciej.Pewnie sa na grupie lekarze,ktorzy moga cos na

Ten argument pojawia się tak często że zaczyna być już nudny

Risperdal, Lexapro
dr med., interna - prace zlecone
Depresja?
szczepienie przeciw śwince u dorosłego
AAAA UMIERAM !! plis __ kolka wątrobowa.. ?