Risperdal, Lexapro

1. Data: 2004-11-30 02:42:52

Temat: Risperdal, Lexapro
Od: z...@a...com (Zadaria) szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko. Czy jest na polskm rynku lek o nazwie risperdal i lexapro i ile
one kosztuja. Pozdrowka Daria

2. Data: 2004-11-30 21:55:42

Temat: Re: Risperdal, Lexapro
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lexapro 5 i 10mg- zarejestrowany. a cena której dawki cie interesuje?
Risperdal jest niezarejestrowany w Polsce. tzn. Jest pod nazwą
Rispolept.Albo od innych firm preparaty o takim samym składzie: Risset,
Risperatio. w róznych dawkach i w róznych cenach w zależności od sposobu
wypisania recepty.

3. Data: 2004-12-01 00:20:45

Od: z...@a...com (Zadaria) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Re: Risperdal, Lexapro
From: "justy" j...@g...pl
Date: 11/30/2004 1:55 PM Pacific Standard Time

Lexapro 5 i 10mg- zarejestrowany. a cena której dawki cie interesuje?
Risperdal jest niezarejestrowany w Polsce. tzn. Jest pod nazw?
Rispolept.Albo od innych firm preparaty o takim samym sk?adzie: Risset,
Risperatio. w róznych dawkach i w róznych cenach w zale?no?ci od sposobu

Interesuje mnie dostepnosc tych lekow i ceny bo biore jedno i drugie bardzo mi
pomagaja. Nie chcialabym z nich rezygnowac po powrocie do Polski tylko nie
wiedzialam czy sa i ile kosztuja w Polsce w USA konkretnie w NY risperdal
kosztuje ok $160 za 30 szt 1 mg a lexapro 10 mg ok $70 za 30 tabletek..
Pozytywna strona takiej kuracji jest fakt ze jak ide do lekarza i place mu za
wizyte $ 80 to on mi daje za darmo na caly miesiac tych lekow w probkach
inaczej leczenie byloby niemozliwe nawet dla przecietnego amerykanina nie
mowiac o emigrancie.
Dziekuje za podpowiedz, gdybym jeszcze mogla dowiedziec sie cen na obydwa leki
bylabym bardzo wdzieczna. Pozdrawiam Daria

4. Data: 2004-12-01 00:34:10

Od: "MojoJojo" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam pojecia jak jest w Polsce ja w Dubline place 42 Euro za 10 mg
Lexapro 28 tabletek.
Lekarz na jednej wizycie przepisuje mi je na 3 miesiace zna mnie i lubi wiec
czasami mnie nawet nie kasuje chodz powinien 40 Euro.
Lexapro to bardzo fajny lek moze na polskim rynku istnieje jakis bliski
odpowiednik tego.

5. Data: 2004-12-01 02:53:37

Od: z...@a...com (Zadaria) szukaj wiadomości tego autora

From: "MojoJojo" o...@m...com
Date: 11/30/2004 4:34 PM Pacific Standard Time

> [...]
czasami mnie nawet nie kasuje chodz powinien 40 Euro.
Lexapro to bardzo fajny lek moze na polskim rynku istnieje jakis bliski

W Stanach niestety leki sa bardzo drogie a o tym by moj lekarz nie skasowal
pieniedzy moge zapomniec,wizyta trwa 10 min. $80, pierwsza wizyta $160 i kiedys
nie moglam przyjsc na umowiona wizyte to przy nastepnej musialam zaplacic za
nie odbyta poprzednia i tylko udalo mi sie wytargowac polowe ceny. Tutaj
lekarze to lupiezcy. Lexapro to dobry lek risperdal tez dlatego nie chcialabym
z nich zejsc chcialabym tylko znac ceny w Polsce bo w Polsce bede zarabiala po
polsku
Pozdrawiam Daria

6. Data: 2004-12-01 09:18:44

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Interesuje mnie dostepnosc tych lekow i ceny bo biore jedno i drugie

lexapro ok. 87zl
Rispolept/risperdal jest refundowany na chorobe przewlekla. wiec cena zalezy
od tego, jak lekarz wypisze recepte, ale za dawke 1mg zaplacisz nie wiecej
niz 62zl.

7. Data: 2004-12-01 15:39:40

Od: z...@a...com (Zadaria) szukaj wiadomości tego autora

From: "justy" j...@g...pl
Date: 12/1/2004 1:18 AM Pacific Standard Time

> [...]

od tego, jak lekarz wypisze recepte, ale za dawke 1mg zaplacisz nie wiecej

Dziekuje bardzo to jest dla mnie bardzo dobra wiadomosc. Pozdrawiam Daria

dr med., interna - prace zlecone
Depresja?
szczepienie przeciw śwince u dorosłego
AAAA UMIERAM !! plis __ kolka wątrobowa.. ?
badanie krwi a hiv oraz osad moczu