Jak to jest z tymi jajami ? :-)

21. Data: 2006-08-16 07:59:54

Temat: Re: Jak to jest z tymi jajami ? :-)
Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał:
> [...]
> No przeraziłEM się i uciekłEM

No, nie uciekaj:)
Odwróć się i odpowiedz, proszę, na nurtujące myszkę pytanie;p
Czy te wielkie litery (na końcu wyrazu) oznaczają akcent?
Nie to, bym się czepiała, ale nie wiem, czy to taka maniera, czy też
regionalizm? A może przesunięcie akcentu coś oznacza?
Bo zauważyłam (mimo bliskiego spotkania ze słoniem) tę
"melodyjność" wypowiedzi w Tv, u ludków spotkanych "na żywo". Nawet
jedna znana aktorka w ten sposób się wypowiadała. A dla mnie o tyle
jest to problemem, że (słuchając takich wypowiedzi) odnoszę
wrażenie, jakby końcówka słów zahaczała o bruk. A nie jest to
miłe:(
W myśl zasady: - zmieniaj siebie, a nie świat - to konieczne jest mi
zrozumienie tego zjawiska.
Proszę:))

--
Pozdrawiam :)
JM

22. Data: 2006-08-16 08:02:52

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał:
> [...]
> Może kukułcze?

Jak znam życie, jeszcze żaden kogut nie wpuścił kukułki do
kurnika;p

23. Data: 2006-08-16 08:21:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JaMyszka" <j...@g...pl> wrote in message
s.com...

Panslavista napisał:
> [...]
> Może kukułcze?

Jak znam życie, jeszcze żaden kogut nie wpuścił kukułki do
kurnika;p

Ale co sie nakombinowała!...

24. Data: 2006-08-16 08:45:52

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał:
> [...]
> Może kukułcze?

Jak znam życie, jeszcze żaden kogut nie wpuścił kukułki do
kurnika;p

Bo to nie ta kukułka
Lecz śwarny kukułek
Z jajami się zjawia
Gdy kura domestica
Gniazdko nadstawia

Papryka- jak zdjac skore?
Zsiadłe mleko - pytanie do osób mieszkających w USA
Pierogi szwedzkie
Jakie ciacho z jablkami ??
problem z prodiżem - HELP!