Papryka- jak zdjac skore?

1. Data: 2006-08-13 18:14:33

Temat: Papryka- jak zdjac skore?
Od: "delf" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o fachowa rade - jak skutecznie pozbyc sie skory z papryki.
Wiem ze trzeba piec w piekarniku- ale jak dlugo i jakiej temperaturze? czy z
termoobiegiem? czy papryka w calosci czy pokrojona na 4 czesci? Dodam ze
chodzi mi o czerwona papryke.
Mam fantastyczny przepis na sloikowa papryke w oleju - ale musi ona byc bez
skorki.

J&J

2. Data: 2006-08-13 18:26:25

Temat: Re: Papryka- jak zdjac skore?
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-08-13 20:14:33 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *delf* skreślił te oto słowa:

> Prosze o fachowa rade - jak skutecznie pozbyc sie skory z papryki.
> Wiem ze trzeba piec w piekarniku- ale jak dlugo i jakiej temperaturze?

200 - 250 st, az skórka sie przypali

> czy z
> termoobiegiem?

Niekoniecznie.

> czy papryka w calosci czy pokrojona na 4 czesci? Dodam ze
> chodzi mi o czerwona papryke.

w całosci.
A potem zamknąc szczelnie w woreczku, zeby skórka łatwiej zeszła.

> Mam fantastyczny przepis na sloikowa papryke w oleju - ale musi ona byc bez
> skorki.

Się podziel więc przepisem :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

3. Data: 2006-08-13 21:49:44

Od: "delf" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w całosci.
> A potem zamknąc szczelnie w woreczku, zeby skórka łatwiej zeszła.

tzn cala papryke z gniazdem czy bez? czy do worka przekladac gorace papryki
z piekarnika? zastanawiam sie jaki worek to przetrzyma, moze ten sam efekt
bedzie po wylaczeniu grznia w piekarniku i nie otwierania drzwiczek przez
jakis czas

> Się podziel więc przepisem :)

przepis jest na pomidory w oliwie z ziolami, chce go teraz zaadoptowac do
papryki, jesli jest wieksze zainteresowanie to dam na nowy watek.

J&J

4. Data: 2006-08-13 21:56:27

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-08-13 23:49:44 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *delf* skreślił te oto słowa:

> tzn cala papryke z gniazdem czy bez?

Z.

> czy do worka przekladac gorace papryki
> z piekarnika?

Oczywiście.

> zastanawiam sie jaki worek to przetrzyma,

Przetrzymują i śniadaniowe, i takie pozakupowe.

> moze ten sam efekt
> bedzie po wylaczeniu grznia w piekarniku i nie otwierania drzwiczek przez
> jakis czas

Nie sądzę.

> przepis jest na pomidory w oliwie z ziolami, chce go teraz zaadoptowac do
> papryki, jesli jest wieksze zainteresowanie to dam na nowy watek.

Mhm, bo zainteresowanie jednej osoby jest zbyt małe.

Have a nice life.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

Zsiadłe mleko - pytanie do osób mieszkających w USA
Pierogi szwedzkie
Jakie ciacho z jablkami ??
problem z prodiżem - HELP!
przepis na salse do nachos