Jak to sie nazywa?

1. Data: 2006-01-19 00:24:48

Temat: Jak to sie nazywa?
Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy uzywa sie w polskich kuchniach tego typu urzadzenia?

http://www.cooking.com/products/shprodde.asp?SKU=430
646

Jesli tak, to jak to sie nazywapo polsku? czy znacie moze jakies sklepy
wysylkowe w Polsce, ktore by mialy tego typu urzadzenia?

MB

2. Data: 2006-01-19 00:36:47

Temat: Re: Jak to sie nazywa?
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-19 01:24:48 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Magdalena Bassett* skreślił te oto słowa:

Opiekacz jak mniemam.
Np:
http://www.megamedia.pl/agd-drobne-grille/delonghi-o
190.php

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

3. Data: 2006-01-19 01:48:14

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisał(a):
> [...]
>
> Jesli tak, to jak to sie nazywapo polsku? czy znacie moze jakies sklepy
> wysylkowe w Polsce, ktore by mialy tego typu urzadzenia?

opiekacz ale najlepiej kupic od razu z roznem...
uzywa sie od dawna...
pelno tego...
i troszke tansze niz mikrofala...
Mars

4. Data: 2006-01-19 07:57:38

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> [...]
>
> Jesli tak, to jak to sie nazywapo polsku? czy znacie moze jakies
> sklepy wysylkowe w Polsce, ktore by mialy tego typu urzadzenia?

Maaaaagdaaaaa !!! Ty juz nie pokaazuj zadnych urzadzen, ja nie mam
miejsca w kuchni !!! Ale na szczescie opiekacz mnie nie rusza ;) Za to
ravioli z maszynki wyszly swietne, nie rozklejaly sie ani nic, powtorka
w najblizszych dniach...

Kot

_______
To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo! Security
Centre. http://uk.security.yahoo.com

5. Data: 2006-01-19 08:35:55

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miejsca w kuchni !!! Ale na szczescie opiekacz mnie nie rusza ;) Za to
> ravioli z maszynki wyszly swietne, nie rozklejaly sie ani nic, powtorka

Jakiego ciasta użyłaś do ravioli z maszynki? Takiego jak do pierogów ręcznie
robionych czy jakiegoś innego?

pozdrawiam
Basia

6. Data: 2006-01-19 09:27:24

Od: "Bartosz Nazar" <m2000[wytnijto]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jesli tak, to jak to sie nazywapo polsku? czy znacie moze jakies sklepy
> wysylkowe w Polsce, ktore by mialy tego typu urzadzenia?

Minipiekarnik i obecnie jest w ofercie Makro za 41,47 zl,
moc 600 W
pojemnosc 6 l
15 minutowy programator czasowy

Najlepszy do zapiekanek czy tez pieczonych kielbasek :)

http://www.makro.pl/ofertamakro.php?hala=gdyn druga gazetka w oferie

Gosia

7. Data: 2006-01-19 09:50:01

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):
> Dnia 2006-01-19 01:24:48 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> przyrody grupowicz *Magdalena Bassett* skreślił te oto słowa:

> [...]

Wrzuć "opiekacz" w google i obejrzyj zdjęcia.
;-)
To raczej wygląda na piekarnik z opiekaczem i rożnem.
pozdr. Jerzy

8. Data: 2006-01-19 10:36:37

Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magdalena Bassett" <n...@b...com> napisal w
wiadomosci news:43CEDC50.80501@bluemoonlavender.com...
> [...]
>
> Jesli tak, to jak to sie nazywapo polsku? czy znacie moze jakies sklepy
> wysylkowe w Polsce, ktore by mialy tego typu urzadzenia?

Urzadzenie to nazywane jest mini piekarnikiem. Poniewaz ma
wszystkie funkcje piekarnika, tylko jest mniejsze - ma okolo 20 l.
Opiekaczem nazywa sie urzadzenie, które opisal wyzej Bartosz Nazar.
Ale w rzeczywistosci obie nazwy sa uzywane zamiennie.

Wczoraj wlasnie dostarczyli mi:
http://www.hipernet24.pl/prodinfo.php?item_id=17262&
pkt_id=&pro_id=&char_id=
ale pózniej znalazlam jeszcze tanszy:

Opiekacz to np:
i nadaje sie raczej do zapiekanek itp.

Agnes

9. Data: 2006-01-19 15:40:46

Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Kot wrote:
> [...]
> miejsca w kuchni !!! Ale na szczescie opiekacz mnie nie rusza ;) Za to
> ravioli z maszynki wyszly swietne, nie rozklejaly sie ani nic, powtorka

hre hre To ma byc prezent dla moich rodzicow. Mama czesto narzeka, ze
nie chce rozgrzewac "calego" piekarnika "dla takiej malej potrawy". Ja
czesto uzywam tego mini piecyka do zapiekanek, do quesadillas, do
grzanek z serem, etc. i chcialam Mamie sprezentowac.

A propos ciasta do pierogow - zrobilam z reszty platy do lasagne, i
wyszla bardzo dobrze. Troche je podgotowalam, bo byly zamrozone, i w
smaku byly wysmienite. Uzylam Nr.4 grubosc, i byly akurat.

Rawioli nigdy nie robilam, bo nie mam przystawki, ale chyba sobie kupie,
bo jak tak chwalisz? A ja bardzo lubie rawioli z wedzonym lososiem i
czesto robie, ale recznie.

MB

10. Data: 2006-01-19 16:03:16

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Basia wrote:

>Jakiego ciasta użyłaś do ravioli z maszynki? Takiego jak do pierogów ręcznie
>robionych czy jakiegoś innego?

Takiego, czyli 3 szklanki maki (tym razem bylo to 2 szklanki bialej,
jedna razowej), szklanka wrzatku, lyzka masla. Robilam platy ciasta
dlugosci cos ze 40 cm, skladalam na pol (sypalam maka tylko od tej
strony, gdzie zlozenie, zeby sie od razu nie skleilo), a pozniej, przy
uzywaniu maszyny, obracalam je niem(on)czona strona do srodka, zeby tym
razem sie skleilo - no i sie kleilo ;)

Kot

_______
NEW Yahoo! Cars - sell your car and browse thousands of new and used cars online!
http://uk.cars.yahoo.com/

Jak sie wędzi makrele?
czy zielona i czerwona herbata zawiera kofeinę ?
galaretka zamiast nalewki
Gdzie na sushi w Poznaniu?
wieprzowina