Jak to się teraz robi ?

1. Data: 2000-11-19 02:33:21

Temat: Jak to się teraz robi ?
Od: "Mariusz" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie akademickie, bo na razie się nie zamierzam rozwodzić !
Ale coś tam było niedobrego o biurach matrymonialnych
TO jak się zdobywa partnera będąc w "sile wieku"
to znaczy juz kilka(nascie) lat po zakonczeniu procesu edukacji.
I ile dobrze pamietam to 98% moich znajomych to pary ze studiów

Co zatem ma zrobic facet lat ~ 35 zeby szybko znalezc dziewczyne.
I vice versa
( zakladajac, ze nie interesuje mnie podjezdzanie bmw pod dyskoteke )
Hmm, nie widzialem kobiet pod 40 podjezdzajacych bmw pod dyskoteki
moze podjezdzaja mercedesem ?
Mario

1. Data: 2000-11-19 09:49:10

Temat: Re: Jak to się teraz robi ?
Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

hey

> Co zatem ma zrobic facet lat ~ 35 zeby szybko znalezc dziewczyne.
> I vice versa

U mnie w miescie sa kluby (odpowiedniki pubow) dla starszych samotnych.
bye

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2000-11-19 15:17:34

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz wrote:
[..]
> Co zatem ma zrobic facet lat ~ 35 zeby szybko znalezc dziewczyne.
[..]

To co kiedyś się robiło!
Ogłoszenie matrymonialne w prasie - to naprawdę działa tylko trzeba się nastawić
na dużo rozczarowań, ale.. działa! :) - rozglądaj się wokół siebie, poszerzaj grono
znajomych, udaj się na jakieś szkolenie (mnóstwo lasek chodzi na takie kursy),
pisz na newsach i forach dyskusyjnych. Wiele dziewczyn czyta choć się nie ujawnia
i odpisuje na priva jak im się spodobasz.
Dobrze jest też poszukać i dać własne ogłoszenie w polskich stronach w Internecie
też działa i też dużo rozczarowań, ale... :) np.

http://www.uroczysko.net
http://www.amorweb.pl
http://randka.ahoj.pl

lub nawet w ogólnoświatowych

http://www.oneandonly.com

pozdrawiam
Arek

--
100 złotych nagrody na http://www.eteria.net !
Po prostu wpisz szukane słowo w naszej wyszukiwarce i popatrz na liczbę

pytanie
Prowokacja jako metoda odkrywania dyskutanta.
Zlosliwosc.
male pytnie
Bycie glupcem