pytanie

1. Data: 2000-11-18 23:26:34

Temat: pytanie
Od: "seco" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zerwac z dziewczyna ?
tak , zeby jak najmniej ja to bolalo

napisac list ?
zadzwonic ?
twarza w twarz ?

co powiedziec ?
wyjasniac czy powiedziec - koniec i juz ?

wie ktos jak to zrobic
zeby jak najmniej bolalo ?

2. Data: 2000-11-19 08:20:52

Temat: Re: pytanie
Od: validus <v...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

seco napisał(a):
> wie ktos jak to zrobic
> zeby jak najmniej bolalo ?

Najmniej bolało? Zapodaj jej morfinę i dopiero powiedz 'to koniec'.
Sorry za zfgryźliwość, ale Twoje pytanie świadczy o niedojrzałości (by
nie użyć mocniejszych słów).
Jakbyś jej tego nie powiedział będzie to dla niej dramat (no, chyba że
nie dba już o to). Musisz zdawać sobie z tego sprawę i nie próbuj chować
głowy w piasek.

Powodzenia,
--
Tako rzecze
Validus

3. Data: 2000-11-19 09:05:03

Od: "rad" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze
To pytanie nie świadczy o niedojrzałości takie moje zdanie jest. Nieraz tak
sie zdaza, że człowiek
już nie czuje tego do drugiej osoby. I po co oklamywać, ze jest fajnie i tak
dalej. Chyba to jest gorsze.
Wiadomo każda taka sytuacja jest bolesna.A czy on chowa głowe w piasek tylko
pyta.
Moim zdaniem najlepsza jest pogadanka w cztery oczy.
I szczere wyjaśnienie sprawy. Wiadomo człek się uczy ciagle.
Raz ty rzucasz raz cie rzucają az znajdziesz ta jedyna. Przeciez nie
okłamujmy jaki procent par z np. z podstawówek
ogólniaków zostaje na całe życie razem. Znikomy procent. Dopiero na studiach
zwiazki sa trwalsze i ludzie są razem do końca.
Pozdrawiam
K.

4. Data: 2000-11-19 09:14:44

Od: <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zerwac z dziewczyna ?
> tak , zeby jak najmniej ja to bolalo
>
> napisac list ?
> zadzwonic ?
> twarza w twarz ?
>
> co powiedziec ?
> wyjasniac czy powiedziec - koniec i juz ?
>
> wie ktos jak to zrobic
> zeby jak najmniej bolalo ?
Nie da sie zrobic tego zupelnie bezbolesnie, jezeli jej na Tobie zalezy to i
tak bedzie cierpiec. Nie mow jej, ze zostaniecie przyjaciolmi, jezeli do tej
pory nimi nie byliscie. To nie wypali.

LeeLoo

5. Data: 2000-11-19 09:53:05

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiadomo każda taka sytuacja jest bolesna.A czy on chowa głowe w piasek
tylko
> pyta.
> Moim zdaniem najlepsza jest pogadanka w cztery oczy.

Chyba nie zrozumiales. Jak to zrobic, zeby jak *najmniej* bolalo.
Niewazne jak on to zrobi, zawsze zaboli tak samo (stad wniosek o
niedojrzalosci). Kazdy sposob prowadzi do takiego samego konca.

--
spider
s...@c...pl

6. Data: 2000-11-19 09:55:56

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, seco na pl.sci.psychologia napisal:

>Jak zerwac z dziewczyna ?
>tak , zeby jak najmniej ja to bolalo

Nie bedzie mniej bolalo. Bedzie bolalo jak diabli. Nie ma innego sposobu.
Nie zamrozisz jej uczuc by miec czysciejsze sumienie.

--

Marlena Lipińska

Gadu-Gadu #148122
m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl

7. Data: 2000-11-19 12:05:32

Od: r...@m...do.pl (RAmbo8) szukaj wiadomości tego autora

> Najmniej bolało? Zapodaj jej morfinę i dopiero powiedz 'to koniec'.

oczywiscie taletki itp.
sposob najlepszy to doustnie wziasc tyle prochow zeby organizm nie
wytrzymal, ale metoda ta czasem nie zadziala (mozna jeszcze sie obudzic
dzien poozniej i co bedzie:P)

lepiej wejsc na wielgasny budynek i skoczyc, ale w momencie lotu tak mniej
wiecej w polowie odechce Ci sie, wiec radze zabrac spadochron i trzymac go
otwartego w rece i tylko puscic kiedy trzeba.

jesli nie puscisz, po uderzeniu glowa w beton juz Cie nie ma, bolu tez nie
ma. jednak mozesz niefortunnie spasc i sie tylko polamac, a to juz cholera
by bolalo.

ale czy warto to robic?
bedzie to swiadczylo jedynie o tym ze sie poddales!
bez sensu! jak juz chcesz koniecznie cos zmienic itp. to wyjedz sobie w
gory i zacznij zycie samotnika - moze Ci sie odechce i wroocisz.
nie poddawaj sie!

--
RAmbo8

Zdretwialy ogon mozna przywrocic do zycia poprzez wytrwale
rozcieranie -dopoki znow nie zacznie Nalezec.

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

8. Data: 2000-11-19 12:12:13

Temat: Re: Re: pytanie
Od: r...@m...do.pl (RAmbo8) szukaj wiadomości tego autora

dziecinne, ale prostsze niz w cztery oczy

zbyt po amerykansku (be..)

najlepiej!

powiedz co czujesz, przynajmniej ten jeden raz sie nie boj!
tak, to trudne ale najlepsze.

wyjasnic...

9. Data: 2000-11-19 14:33:13

Od: "symbionista" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik seco <s...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8v739v$auv$...@p...wcss.wroc.pl...

> wie ktos jak to zrobic
> zeby jak najmniej bolalo ?
ja wiem.....

pozdro
smbionista

10. Data: 2000-11-19 22:14:37

Od: "kewyck" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "spider" <s...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Niewazne jak on to zrobi, zawsze zaboli tak samo (stad wniosek o
> niedojrzalosci). Kazdy sposob prowadzi do takiego samego konca.

Nie jedno ciut lagodzi.... zrob to jak najszybciej bo im dluzej tym boli
potem bardziej

Kewyck

Prowokacja jako metoda odkrywania dyskutanta.
Zlosliwosc.
male pytnie
Bycie glupcem
Jestem Nowy