Jestem Nowy

1. Data: 2000-11-17 23:56:40

Temat: Jestem Nowy
Od: "lotnik" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wasza grupa jest spoko chyba sie tu zadomowie

Pozdrawiam !!!! Lotnik

1. Data: 2000-11-18 09:37:55

Temat: Re: Jestem Nowy
Od: "Steerpik" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej...
Lotnik rzekł po namyśle w news:8v4g9l$fhc$1@news.tpi.pl...

> Wasza grupa jest spoko chyba sie tu zadomowie
>
> Pozdrawiam !!!! Lotnik

Skoro tak twierdzisz, wypada również zdać egzamin ze znajomosci grupy.
Odpowiedz zatem, na jakiej podstawie sądzisz, że grupa jest taka a nie inna,
co to znaczy, że jest taka a nie inna, oraz - jak to wygląda z pozycji Lotnika
czyli z bardzo korzystnej perspektywy! Widzieć tyle co lotnik - to wspaniałe.
Podziel się.

A poza tym: dobrze jest być weryfikowalnym modemowcem
- to normalne, że każdego Nowego należy zweryfikować (Ctrl-F3)
ustalając:

"lotnik" <b...@g...pl>

Steerpik OvO
- - - - - - - - -

1. Data: 2000-11-18 11:35:23

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, lotnik na pl.sci.psycholohia napisal(a):

>Wasza grupa jest spoko chyba sie tu zadomowie

Widzisz pas... to laduj bezpiecznie... duuuuuzo miejsca :)

> Pozdrawiam !!!! Lotnik

Pozdrawiam bez spadochronu ;)
Marlena Lipińska

Gadu-Gadu #148122
m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@w...pl

1. Data: 2000-11-20 09:06:15

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

wieza kontroli do Alpha Omega Delta 4423... masz woly pas 4ty...

sos3n

1. Data: 2000-11-20 12:11:28

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam !!!! Lotnik

Lataj nisko i powoli - jak mawiala mama pewnego lotnika.
Pozdrufka, Duch

Olbrychski w Zachętcie
Whoah!!! Rosyjski eksperyment i ZASTRASZAJACE efekty!
SZUKAM PSYCHOANALITYKA Z TROJMIASTA
Re: durna anka
kto tu jest normalny? ona czy on ?