Olbrychski w Zachętcie

1. Data: 2000-11-17 21:23:30

Temat: Olbrychski w Zachętcie
Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy słyszeliście o tym co zrobił Olbrychski w Zachęcie
Ale IMO jest godzien roli Kmicica. Zacząłem Go szanować.

--
Marcin Wojtkowiak
m...@p...onet.pl

2. Data: 2000-11-18 09:41:40

Temat: Re: Olbrychski w Zachętcie
Od: "Thomas" <T...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy słyszeliście o tym co zrobił Olbrychski w Zachęcie
> Ale IMO jest godzien roli Kmicica. Zacząłem Go szanować.

Ja slyszalem i widzialem w dzienniku i tez go za to szanuje. Jakis
pseudo-artysta porozwieszal sobie zdobyte gdzies zdjecia polskich aktorow w
strojach nazistow i pojechal sobie do Stanow. Mysli pewnie, ze stanie sie
przez to gwiazda i jak przyjedzie to bedzie slawny. Tak bedzie slawny, ale
ze zlej strony - jakis nazista pragnacy slawy. Wg. mnie to narusza prawo w
ten sposob - szerzy nazizm.

Pozdro,
Thomas

3. Data: 2000-11-18 11:33:23

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, Marcin na pl.sci.psychologia napisal:

>Nie wiem czy słyszeliście o tym co zrobił Olbrychski w Zachęcie
>Ale IMO jest godzien roli Kmicica. Zacząłem Go szanować.

Widzialam i slyszalam. Jestem pod wrazeniem. On byl naprawde wsciekly.

Marlena Lipińska

Gadu-Gadu #148122
m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@w...pl

4. Data: 2000-11-18 12:31:03

Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Thomas <T...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...astercity.net...

> [...]
> ze zlej strony - jakis nazista pragnacy slawy. Wg. mnie to narusza prawo w

Witaj
A wiesz jak ma na nazwisko Pani dyrekrorka Zachęty Ada Rottenberd ( to nie
jest chyba tajskie nazwisko ) nie jestem antysemitą, ale komu zależy na tym
by Polaków ( aktorów których za granicą widać w polskich filmach ) kojarzono
z hitlerowcami ? To jest takie moje pytanie
Dobrze napisałeś szerzy nazimz, który ma być kojarzony z Polską
Pozdawiam

--
Marcin Wojtkowiak
m...@p...onet.pl

5. Data: 2000-11-18 13:06:35

Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Marcin
wrote in message news:

> A wiesz jak ma na nazwisko Pani dyrekrorka Zachęty Ada Rottenberd ( to nie
> jest chyba tajskie nazwisko ) nie jestem antysemitą, ale komu zależy na
tym
[...]

Przed chwila w radio sluchalam szczegolow.

Brawo Olbrychski!!!! Na prowokacje odpowiedzial kontrprowokacja :).
Chwala mu za to.

Pozd
Moncia

6. Data: 2000-11-18 13:09:52

Temat: Odp: Olbrychski w Zachętcie
Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marlena Lipinska <l...@p...promail.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8v5srr$hf8$...@r...torun.pdi.net...
> Widzialam i slyszalam. Jestem pod wrazeniem. On byl naprawde wsciekly.

W cywilizowanym świecie jednak są cywilizowane sposoby pokazywania swoich
przekonań.
Może i udowodnił że polscy aktorzy nie są nazistami ale udowodnił też że
mamy w Polsce średniowiecze.
Zażenowany
Zenek

7. Data: 2000-11-18 13:13:06

Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Pan_Zenek wrote in message news:

.
> Może i udowodnił że polscy aktorzy nie są nazistami ale udowodnił też że
> mamy w Polsce średniowiecze.

Jasne, sredniowiecze. Za to swiete wojny w Izraelu swiadcza o wielkim
ucywilizowaniu Zydow. Narodek ten przez wieki koncentrowal sie na jatrzeniu
wewnatrz spoleczenstw, wsrod ktorych przebywal. IMO poczucie tozsamosci
narodowej nie powinno nikogo zenowac. Wrecz przeciwnie, IMO za malo w nas
wszystkich poczucia przynaleznosci do narodu, z ktorego jawnie nabijaja sie
MNIEJSZOSCI tu rezydujace.

Pozdr
Moncia

8. Data: 2000-11-18 13:13:37

Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik moncia <m...@h...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8v5uqq$bu1$...@z...man.szczecin.pl...
> Brawo Olbrychski!!!! Na prowokacje odpowiedzial kontrprowokacja :).
> Chwala mu za to.

Czyli jak ktoś jest debil to trzeba się zniżać do jego poziomu?

Zenek

9. Data: 2000-11-18 13:17:03

Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli jak ktoś jest debil to trzeba się zniżać do jego poziomu?

Coz, nie o tym dyskutujemy. Z reszta, wystawa kadrow z filmu nie przedstawia
IMO wielkiej wartosci artystycznej. Kilka ciec szabla dobiero jej tego
nadalo ;-)))

Pozdr
Moncia

10. Data: 2000-11-18 13:18:14

Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik moncia <m...@h...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8v5v71$c9d$...@z...man.szczecin.pl...
> [...]
> narodowej nie powinno nikogo zenowac. Wrecz przeciwnie, IMO za malo w nas
> wszystkich poczucia przynaleznosci do narodu, z ktorego jawnie nabijaja

Czyli mamy się zniżać do ich poziomu?
Uważasz że jesteśmy bardziej cywilizowani?
On temu zaprzeczył
Zenek

Whoah!!! Rosyjski eksperyment i ZASTRASZAJACE efekty!
SZUKAM PSYCHOANALITYKA Z TROJMIASTA
Re: durna anka
kto tu jest normalny? ona czy on ?
zwierzenie