Jak to właściwie jest ze szczepionką przeciw śwince ???

1. Data: 2003-10-23 21:09:13

Temat: Jak to właściwie jest ze szczepionką przeciw śwince ???
Od: "extremista" <[SPAM]ekstremista@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to właściwie jest ze szczepionką przeciw śwince ???
Słyszałem że nawet jeżeli się zaszczepię to w wyniku samego szczepienia mogę
zachorować.
No ale dziewczyna i mama męczą mnie już nie wiem ile i w końcu chyba pójdę
się zaszczepić.
W jakiej formie jest ta szczepionka ?
Czy potrzebne jest jakieś skierowanie lub inne głupoty, czy po prostu idę i
się szczepię tak jak przeciwko grypie.
Ile kosztuje i czy można się zaszczepić powiedzmy w sanepidzie czy trzeba
iść koniecznie do lekarza ?
(pytam bo w przychodniach rejonowych krew mnie zalewa jak widzę ile ludzi
jest przede mną w kolejce).