Rhinocort

1. Data: 2003-10-23 20:15:53

Temat: Rhinocort
Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zna ktos ten lek?
Przepisal go alergolog,ale niepokoi mnie zawartosc w nim budesonitu,bo to
steryd,a dziecko ma psikac go sobie do nosa pol roku....

Magda

2. Data: 2003-10-23 21:03:25

Temat: Re: Rhinocort
Od: "Wituś" <w...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy zna ktos ten lek?
> Przepisal go alergolog,ale niepokoi mnie zawartosc w nim budesonitu,bo to
> steryd,a dziecko ma psikac go sobie do nosa pol roku....
>

> Magda

Używałem ale nic nie daje! Jest taki lek NASOBEC !Jest podobno lepszy i
bezpieczniejszy...

3. Data: 2003-10-24 05:36:02

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wituś" <w...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> Używałem ale nic nie daje! Jest taki lek NASOBEC !Jest podobno lepszy i
> bezpieczniejszy...

A czy mozna go stosowac u dzieci?
A w czym ma on pomoc?Dziecko dostale go na alergie ,do tego zyrtec.

Magda

4. Data: 2003-10-24 10:13:52

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Mrowka" napisał:
> [...]

To wszystko, co wymieniasz, to raczej leki, które usuwają objawy. Czy
wiadomo, na co dziecko jest uczulone? Bardzo istotne jest to, ile dziecko ma
lat i jak bardzo dolegliwości są dokuczliwe.

Pozdrawiam, andrzej

www.glowacki.art.pl

5. Data: 2003-10-24 11:04:58

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bnau1h$iep$1@news.onet.pl...

> [...]
ma
> lat i jak bardzo dolegliwości są dokuczliwe.

Testy wyszly nijak.Z moich obserwacji wynika ze syn uczulony jest na
orzechy,kakao cytrusty-z tym nie ma problemu bo po prostu tego nie
jada.Podejrzewam ze uczulony jest takze na roztocza i tutaj mamy problem

Magda

6. Data: 2003-10-24 11:31:58

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> orzechy,kakao cytrusty-z tym nie ma problemu bo po prostu tego nie
> jada.Podejrzewam ze uczulony jest takze na roztocza i tutaj mamy problem

Jeśli dziecko jest w takim wieku, że może mieć robione testy, to chyba warto
by je powtórzyć. Poza tym, bardzo wnikliwa obserwacja jest również
nieoceniona. Gdyby było tak jak piszesz, może warto spróbować szczepionki
Novo-Helisen Oral? Osobiście nie jestem zwolennikiem stosowania na dłuższą
metę tabletek przeciwhistaminowym i wziewnych kortykosteroidów. Stosowanie
ich w stanach zaostrzeń, to co innego.

Pozdrawiam, andrzej

www.glowacki.art.pl

7. Data: 2003-10-24 11:38:30

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> napisał w
wiadomości > Jeśli dziecko jest w takim wieku, że może mieć robione testy,
to chyba warto
> by je powtórzyć.

Na pewno powtorzymy.

Poza tym, bardzo wnikliwa obserwacja jest również
> nieoceniona. Gdyby było tak jak piszesz, może warto spróbować szczepionki
> Novo-Helisen Oral?

A coz to takiego?

Osobiście nie jestem zwolennikiem stosowania na dłuższą
> metę tabletek przeciwhistaminowym i wziewnych kortykosteroidów. Stosowanie
> ich w stanach zaostrzeń, to co innego.

Tzn co?

Pozdarwiam.magda

8. Data: 2003-10-24 12:23:16

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Mrowka" napisał:
> [...]
> A coz to takiego?

Poczytaj sobie o tym sama: http://www.nexter.pl/

Zapomniałem tylko dodać, że szczepionka doustna jest bardzo droga ;-(.

> [...]
> Tzn co?

Trzeba szukać przyczyny, a potem zastosować odpowiednie leczenie. Wiem, że
czasami jest to bardzo, bardzo trudne.

Pozdrawiam, andrzej

www.glowacki.art.pl

9. Data: 2003-10-24 12:38:18

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bnb5k5$cc0$1@news.onet.pl...

> Poczytaj sobie o tym sama: http://www.nexter.pl/

Poczytam,dziekuje :-)

> Trzeba szukać przyczyny, a potem zastosować odpowiednie leczenie. Wiem, że
> czasami jest to bardzo, bardzo trudne.

Caly czas nad tym pracujemy :-)

Pozdrawiam.Magda

10. Data: 2003-10-24 14:30:35

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jada.Podejrzewam ze uczulony jest takze na roztocza i tutaj mamy problem

To nie jest taki problem. Jestem bardzo uczulona na roztocza i moim zdaniem
można dużo zrobić w tym kierunku aby ich uniknąć. Oczywiście mówię o domu -
bo poza różnie bywa. Ale też warto pamiętać, że np. siedzenie w bibliotece
jest bardzo szkodliwe dla uczulonych na roztocza.
Z mieszkania trzeba wywalić dywany, wykładziny dywanowe, tapety, zasłony,
tapicerowane meble. (takie rzeczy nie tylko dobrze jest wyeliminować w
przypadku uczulenia na roztocza ale ze względu na inne alergeny wziewne -
lubią się tam chować). Książki i papiery muszą być zamykane. Pluszowe
zabawki też nie są wskazane. Warto kupić płyn do prania i płyn do pryskania
Alertex (roztoczobójczy) firmy Lakma (najtańszy z tego co wiem specyfik na
rynku polskim). W zimie warto wystawiać materace, poduszki i kołdry
(tapicerowane meble) na mróz - roztocza zginą. Polecam odkurzacze z filtrem
Hepa. (nie wodnym) Nawet Zelmer takie robi. Takim odkurzaczem można również
odkurzać tapicerki po zamrożeniu lub spryskaniu Alertexem. I odkurzać jak
najczęściej. Można też obserwować temperaturę i wilgotność powietrza w
mieszkaniu i starać się utrzymać złe warunki dla roztoczy. (lubią ciepło i
wilgoć). Jeśli chodzi o mycie włosów trzeba myć jak najczęściej i suszyć
włosy suszarką (tak aby nie namnożyły się w mokrych włosach) dobrze jest
mieć krótkie lub spięte włosy. Polecam również mycię częste dłoni po
zetknięciu się z papierem zwłaszcza starym (np. stare książki). Apogeum
roztoczowe jest w październiku, kiedy zaczyna się sezon grzewczy.
pozdrawiam
barbarella

Suplementy
Re: Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO...
Re: Re[2]: Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO...
Nieudana operacja plastyczna
uplawy???