Jak u Was się zapowiada z owocami?

1. Data: 2019-05-13 21:57:58

Temat: Jak u Was się zapowiada z owocami?
Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

U mnie na wiśniach jest mnóstwo zawiązków owoców, podobnie na śliwach,
natomiast na jabłoniach ich się nie doszukałem?
Czyżby rok 2019 miał być bez jabłek?
Jacek

2. Data: 2019-05-14 00:30:52

Temat: Re: Jak u Was się zapowiada z owocami?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Jacek napisał:

> U mnie na wiśniach jest mnóstwo zawiązków owoców, podobnie na
> śliwach, natomiast na jabłoniach ich się nie doszukałem?
> Czyżby rok 2019 miał być bez jabłek?

Możemy jeść owoce z drzew w ogrodzie. Bóg zabronił nam jedynie
jeść owoce z drzewa, które rośnie w środku ogrodu. [Rdz. 3:2-3]

--
Jarek

3. Data: 2019-05-14 06:09:18

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> Możemy jeść owoce z drzew w ogrodzie. Bóg zabronił nam jedynie
> jeść owoce z drzewa, które rośnie w środku ogrodu. [Rdz. 3:2-3]

Nie jest dobrze. Wychodzi na to, że wiśni w tym roku nie zjem, bo rosną
bliżej środka (a są), a jabłek nie zjem, bo rosną na obrzeżach, ale nie ma.
Jacek

4. Data: 2019-05-14 09:43:39

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.05.2019 o 06:09, Jacek pisze:

> Nie jest dobrze. Wychodzi na to, że wiśni w tym roku nie zjem, bo rosną
> bliżej środka (a są), a jabłek nie zjem, bo rosną na obrzeżach, ale nie ma.
> Jacek

:-D
Dobrze, że moje drzewa rosną nie w środku ogrodu.
Ale owoców niektórych drzew to i tak, najprawdopodobnie, nie zjem.

Krycha.

5. Data: 2019-05-16 09:06:35

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.05.2019 o 21:57, Jacek pisze:
> U mnie na wiśniach jest mnóstwo zawiązków owoców, podobnie na śliwach,
> natomiast na jabłoniach ich się nie doszukałem?
> Czyżby rok 2019 miał być bez jabłek?
> Jacek

Ogólnie kiepsko. Jabłek, wiśni i gruszek chyba u mnie nie będzie. Za to
rekordowo zapowiada się zbiór moreli i brzoskwiń, z tym że dobre zbiory
tych drugich to u mnie norma.

6. Data: 2019-05-16 18:20:37

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.05.2019 o 09:06, Trybun pisze:
> Ogólnie kiepsko. Jabłek, wiśni i gruszek chyba u mnie nie będzie. Za to
> rekordowo zapowiada się zbiór moreli i brzoskwiń, z tym że dobre zbiory
> tych drugich to u mnie norma.
Dzięki za info. Oglądałem jeszcze jabłonie u sąsiada i znaleźliśmy
dosłownie kilka zawiązków owoców. Natomiast wiśnie wyglądają tak, jakby
80% kwiatów dało owoce. Podobnie śliwy.
No nie można mieć wszystkiego naraz ;-)
O gruszki już nie pytam, bo w ubiegłym roku ostanie drzewo u mnie (i w
okolicy przy okazji też) poszło do wycinki z powodu choroby.
Jacek

już kwitną
winobluszcz pięciolistkowy korzenie ??
Cicha bohaterka ogrodu