Jak udroznic ucho?

1. Data: 2010-05-24 07:09:00

Temat: Jak udroznic ucho?
Od: majer <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy sa jakies sposoby na "udroznienie" ucha? Przy zmianie cisnien czesto
zatyka mi sie ucho. Musze kombinowac aby sie odetkalo - przewaznie
dmuchanie przy zatkanym nosie pomaga ale nie zawsze. Problem odczuwam
przy wycieczkach w gory ale glownie przy nurkowaniu - tutaj wazne jest
aby ucho podczas zanuzania bylo drozne. Robilem badania laryngologiczne
i wszystko w srodku jest ok ale niestety mam taki problem. Zawsze mam
problem tylko z jednym uchem - w dziecinstwie mialem kilkanascie razy
zapelenie tego wlasnie ucha - pewnie to sie przyczynilo do tego ze teraz
mam taki problem. Czy zatem mozna cos z tym zrobic?

2. Data: 2010-05-24 09:48:40

Temat: Re: Jak udroznic ucho?
Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-24 09:09, majer pisze:
> [...]
> zapelenie tego wlasnie ucha - pewnie to sie przyczynilo do tego ze teraz
> mam taki problem. Czy zatem mozna cos z tym zrobic?

Świeca do uszu (jest w aptekach) lub kropelki Cerumex.

--
animka

Watroba
Chlamydia trachomatis - badanie
po powodzi zwykle jest epiedmia WZA
lekarz dzieciecy - specjalista chorob dzieciecych - i l4
Wynik z rtg kregoslupa - co to oznacza?