Jak ugotować

1. Data: 2000-05-19 11:21:25

Temat: Jak ugotować
Od: "Małgorzata" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze mi napisac jak ugotowac zywa kure

1. Data: 2000-05-19 18:40:05

Temat: Re: Jak ugotować?Co tu sie dzieje?
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Co tu sie dzieje? Mam wrazenie, ze mamy jakiegos wirusa w kuchni.

1. Data: 2000-05-19 22:27:59

Od: "E.Vita" <e...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> Co tu sie dzieje? Mam wrazenie, ze mamy jakiegos wirusa w kuchni.

Ale wirus niezbyt zjadliwy, bo zarciki takie sobie, malo pikantne :)
ewa

1. Data: 2000-05-19 22:43:07

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett <m...@w...net> wrote in message news:39258A83.45C521C8@w
est.net...
| Co tu sie dzieje? Mam wrazenie, ze mamy jakiegos wirusa w kuchni.

Wygląda na to, że trollowanie odchodzi. Niedawno było coś takiego
na pl.soc.savoir-vivre. Byli to goście z grupy .paranoja. Należy
ignorować, nie wdawać się w dyskusję i słać na abuse. Wyłączą im
telefon, to się uspokoją :-)

Aha, kill-file raczej nie pomaga, bo zmieniają adresy (choć czasem
zostawiają ten sam nick).

--
Konrad J. Brywczyński "Okienka, które nie działają,
b...@w...pdi.net to się za duże pieniądze

1. Data: 2000-05-27 14:02:42

Temat: Re: Jak ugotować
Od: Marcin Kowalski <m...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5/19/00, 12:21:25 PM, "=?iso-8859-2?B?TWGzZ29yemF0YQ==?="
<k...@p...wp.pl> wrote regarding =?iso-8859-2?Q?Jak_ugotowa=E6?=:

> Prosze mi napisac jak ugotowac zywa kure

Ty sadysto !

M.

1. Data: 2000-05-30 06:52:09

Od: "Przemek" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze mi napisac jak ugotowac zywa kure

Normalnie. Wrzucasz koniecznie na wrzatek i po klopocie.
Ale pamietaj!!!!!! Na wrzatek. Jak ja wrzucisz na zimna to lubi uciekac z
gara. Chyba ze przykryjesz pokrywka.

pozdrwiam

1. Data: 2000-05-30 16:57:02

Od: "Maxim Abramovich" <m...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Hi!
Zywa kure zadnym sposobem ugotowac nie mozna! ;-))
Kura gotowana.
Oczyszczona kure umyc, odciac szyje i skrzydla, przekrajac wzdtuz na
polowki, zalac wrzaca osolona woda, ugotowac pod przykryciem. Warzywa umyc,
obrac, oplukac, dodac do kury pod koniec gotowania. Miekka kure wyjac,
pokrajac na porcje usuwajac czesciowo kosci, ulozyc na polmisku, posypac
pieprzem, udekorowac pomaranczami, cytrynami, sliwkami, natka pietruszki,
okropic sokiem z cytryny, wstawic do lodowki (pod przykryciem) na 20 minut.

Kura, 35 dag wloszczyzny bez kapusty, 15 dag pomarancz, 1/2 cytryny, sliwki
z kompotu, natka pietruszki do dekoracji, sol, pieprz.

Smacznego, Maxim.

1. Data: 2000-06-26 22:57:12

Od: "Pysk" <y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
bardzo prosto, wkladasz kure do mikrofalowki w wlaczasz na godzine.:))))
Z kotem tez to mozesz zrobic :))))))

Pozdrowienia.

1. Data: 2000-06-27 11:30:20

Od: "Elwood" <r...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z kotem tez to możesz zrobić :))))))

Ja polecam jednak zakopanie kota w taki sposób żeby końcówka ogona wystawała
ponad ziemie, po dwóch miesiącach odcinamy końcóweczkę i możemy sączyć do
woli
(Przepis Alfa)
____________________
Elwood
ICQ# 60393191

1. Data: 2000-06-27 12:08:04

Od: "Andrzej Bienias" <a...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

"Małgorzata" <k...@p...wp.pl> wrote
in message news:Vs9V4.4493$zA1.116399@news.tpnet.pl...

> Prosze mi napisac jak ugotowac zywa kure

To juz chyba bylo...

Kura moze byc albo zywa, albo ugotowana. Nie ma czegos takiego
jak ugotowana, zywa kura.

Andrzej

Jak upiec?
Jak upiec?