Jak lizać?

1. Data: 2000-05-19 11:24:18

Temat: Jak lizać?
Od: "Ela" <D...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak lizać lody czekoladowe, śmietankowe i truskawkowe?

1. Data: 2000-05-20 09:02:06

Temat: Odp: Jak lizać?
Od: "pablo" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ela <D...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Cv9V4.4512$z...@n...tpnet.pl...
> Jak lizać lody czekoladowe, śmietankowe i truskawkowe?

za pomoca jezyka moze byc angielski ( ale troche tempy)
najbardziej smakuja jezykiem hiszpanskim - jest pelen wigoru i aromatu
poza tym jest jeszcze wloski chinski i polnocnej laponi do wyboru do koloru

zycze smacznego

pablo
rzeszow

1. Data: 2000-05-20 13:31:02

Temat: Re: Jak lizać?
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Ela <D...@p...wp.pl> wrote:

> Jak lizać lody czekoladowe, śmietankowe i truskawkowe?

Sa dwie szkoly:
1) oddzielnie kazdy smak
2) wszystkie naraz

Wladyslaw

1. Data: 2000-05-21 00:18:00

Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> wrote in message

> Sa dwie szkoly:
> 1) oddzielnie kazdy smak
> 2) wszystkie naraz
>
> Wladyslaw
Ta mieszanina 3 smakow, waniliowego, czekoladowego i truskawkowego nazywa
sie w Kalifornii Lodami Neapolitanskimi. Mozna je kupic w pojemniczkach
gdzie wlasnie sa pomieszane i poukladane warstwami, mozna gdzie grzecznie sa
obok siebie osobno, ale to raczej rzadkosc... ( staramy sie nie jesc lodow,
ale jesli juz to wlasnie neapolitanskie i pare dni temu zona kupila wlasnie
takie osobno poukladane....wedlug mnie lepsze sa pomieszane )
F.

1. Data: 2000-05-21 00:19:07

Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

pablo <g...@i...pl> wrote in message

> [...]
> najbardziej smakuja jezykiem hiszpanskim - jest pelen wigoru i aromatu
> poza tym jest jeszcze wloski chinski i polnocnej laponi do wyboru do

Hm.... takis jezykoznawca a zapomniales o najwazniejszym jezyku......
F.

1. Data: 2000-05-21 03:44:34

Od: e...@a...com (Evajp) szukaj wiadomości tego autora

>Ta mieszanina 3 smakow, waniliowego, czekoladowego i truskawkowego nazywa
>sie w Kalifornii Lodami Neapolitanskimi.

na wschodnim wybrzezu tez tak je nazywaja. Ale jak juz rzadko jesz lody to jak
sie skusisz polecam "chunky monkey" Benny and Jerry, prosto od "Vermondzkich"
krow! To jest prawdziwy grzech!

<eva>
http://hometown.aol.com/evajp/index.html

1. Data: 2000-05-21 17:12:31

Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Evajp <e...@a...com> wrote in message

> [...]
to jak
> sie skusisz polecam "chunky monkey" Benny and Jerry, prosto od

Rocky Road tez sa nienajgorsze, ale orzechy i kawaly czekolady powoduja
wieksze poczucie winy...
F.

1. Data: 2000-05-22 11:42:50

Od: "Agnieszka Kordas" <a...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej liże się lody językiem. A.K/A.S

1. Data: 2000-06-26 20:56:42

Od: "gilo" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ela <D...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Cv9V4.4512$z...@n...tpnet.pl...
> Jak lizać lody czekoladowe, śmietankowe i truskawkowe?

Zasadniczo mamy trzy sposoby i odnosza sie one do wszystkich w.w.
smakow:
1. Poruszajac jezykiem od dolu do gory
2. Ujmujac wargami galke, stopniowo je zaciskac by w koncowej fazie oderwac
odpowiednia dla siebie ilosc przysmaku.
3. (Posredni) - Nabierac palcem

P.S. Szczegolnie polecane paniom

Pozdrowienia
Gilo

1. Data: 2000-06-26 22:47:43

Temat: Re: Odp: Jak lizać?
Od: dzieciol <p...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

gilo wrote:

> [...]
> 1. Poruszajac jezykiem od dolu do gory
> 2. Ujmujac wargami galke, stopniowo je zaciskac by w koncowej fazie oderwac

Z tym odrywaniem to juz lekka przesada!
-;)

Jak ugotować
Jak upiec?