Jak ulokować dom na działce budowlnanej jesli obok jest rolna tego samego właściciela.

1. Data: 2011-04-12 12:43:41

Temat: Jak ulokować dom na działce budowlnanej jesli obok jest rolna tego samego właściciela.
Od: "-=Elwood=-" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Może wy będziecie wiedzieli dokładnie jak to jest.
Otóż chcę kupić działkę składającą się z dwóch części, budowlanej i
rolnej. Część wydzielona jako budowlana ma trójkątny kształt, 15arów,
przylega do niej bezpośrednio łąka/pastwisko (działka rolna) o pow. 42
arów. Pytanie jest takie. Czy stawiając dom muszę zachować odległość 4
m od granicy z moją działką rolną? czy też mogę wybudować na granicy
działek? Jak to z tym jest? Z góry dzięki za odpowiedź.

2. Data: 2011-04-12 14:13:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Apr 2011 05:43:41 -0700 (PDT), -=Elwood=- napisał(a):

> [...]
> przylega do niej bezpośrednio łąka/pastwisko (działka rolna) o pow. 42
> arów. Pytanie jest takie. Czy stawiając dom muszę zachować odległość 4

Tylko gdyby nie była twoja.

> czy też mogę wybudować na granicy
> działek? Jak to z tym jest? Z góry dzięki za odpowiedź.

http://pprojekt.pl/art16-odleglosci_budynkow_od_gran
icy_dzialki.html
http://www.muratorplus.pl/biznes/prawo/sytuowanie-ob
iektow-na-nieruchomosci-cz-i_59622.html