Jak uzywac "tych" ksiazek?

From: kaem <m...@w...ae.krakow.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Jak uzywac "tych" ksiazek?
Date: Thu, 03 Oct 2002 18:54:27 +0200

Witam.
Przeczytalem w sieci chyba wszystko (lacznie z archiwum tej grupy)
co dotyczy nauki tak zwanego szybkiego czytania. Nadal meczy
mnie jednak pytanie: jak ma wygladac nauka z ksiazka o tym
traktujaca? Dajmy na to taki podrecznik Buzana -mam go
"przerabiac" po kolei, zatrzymujac sie na danym rozdziale na
jakis czas, a nastepnie przechodzac do nastepnego? Czy robic
rownolegle po troszku cwiczenia do kazdej poszczegolnej umiejetnosci
(percepcja,antyregresja, itd). Jesli sie zatrzymywac, to na jak dlugo
(ile, wedlug was powinno trwac przerobienie takiego podrecznika)?

Czy to jest tak, ze w zalozeniu autora, opanowanie danej umiejetnosci
jest przepustka do nauki nastepnej (kolejnego rozdzialu)?

Pytania te dotycza wszystkich podrecznikow, jakie mi w rece
wpadly (oprocz Buzana, Jamruszkiewicz i cos trzeciego, czego nie pamietam).

Jak pracowac z tymi podrecznikami?

Mam nadzieje, ze pomozecie.

dzieki.by.

Krzysiek Madzia