Jak użyźnić gliniastą glebę?

11. Data: 2005-08-20 00:02:21

Temat: Re: Jak użyźnić gliniastą glebę?
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> Niestety ze względu na koszty wywiezienie gliny i przywiezienie humusu nie
> jest prostym rozwiązaniem.

Tak, ze względu na koszty nie jest prostym rozwiązaniem,
za to najlepszym.

> Stąd moje pytanie czy trociny domieszane do gliny spowodują jej użyźnienie
> rozluźnienie.
> Olek

Jestem wrogiem wszelkich śmieci w glebie.

Pozdrawia naturalnie boletus

12. Data: 2005-08-20 00:24:57

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tia i jeszcze 2/3 piachu w porównaniu do nawiezionej gliny.
> pozdr. Jerzy

Piach kosztuje niestety, za to trocino-śmieci nie.

Pozdrawia boletus

13. Data: 2005-08-20 00:30:29

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Miałem do czynienia z różnymi glebami. Tylko substancje
> organiczne (trociny, wióry, torf, słoma, obornik, kompost, nawozy zielone
> ...) mogą polepszyć strukturę gleb zwięzłych.
> Pozdrawiam oczywiście Ja...cki

Czy Ty przypadkiem nie chcesz już na starcie
wykończyć nowego na grupie ?

Pozdrawia w starym gronie boletus

14. Data: 2005-08-20 00:36:17

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W ten sposób zlikwidujesz również perz.
> Pozdrawiam.Mirzan

Perz masz też ?
Wszystko na sprzedaż ;-)

Pozdrawia słowem boletus

15. Data: 2005-08-20 03:11:52

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a):

> Czy Ty przypadkiem nie chcesz już na starcie
> wykończyć nowego na grupie ?
>
> Pozdrawia w starym gronie boletus

Cierpisz na bezsenność?
;-)))
pozdr. z wyjącym za oknem przez całą noc autoalarmem, Jerzy

16. Data: 2005-08-20 04:49:17

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>      Perz masz też ?
>      Wszystko na sprzedaż ;-)
>
>     Pozdrawia słowem boletus

Perzu już nie mam, ale jeśli potrzebujesz, postaram się dla Ciebie.
Pomyliłeś się,u mnie nie wszystko na sprzedaż.Niektóre rośliny mogę
rozdawać, a są takie których nie dostaniesz i nie kupisz.
Czy wszystko rozdajesz, co wyprodukujesz,czy trochę jednak sprzedajesz?
Pozdrawiam.Mirzan

17. Data: 2005-08-20 10:11:43

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomyliłeś się,u mnie nie wszystko na sprzedaż.

Ło jej, napisałem tak, pasowało i tyle.

> Niektóre rośliny mogę rozdawać,

Wiadomo szefie.

> a są takie których nie dostaniesz i nie kupisz.

"W kącie stała samo.........." ;-)

> Czy wszystko rozdajesz, co wyprodukujesz,czy trochę jednak
sprzedajesz?

Wszystko rozdaję, ale nie za darmo.

> Pozdrawiam.Mirzan

i boletus pozdrawia

18. Data: 2005-08-20 10:58:32

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sprzedajesz?
>
>         Wszystko rozdaję, ale nie za darmo.

>      i boletus pozdrawia

No to w końcu dogadaliśmy się.Nie musisz mnie już demaskować,
że handluję roślinami, bo robię to od czasu kiedy jeszcze internet
nie trafił pod strzechy.Co miesiąc daję ogłoszenie w Kwietniku,
płacę za nie i nie muszę sięz tym kryć.Jak chcesz mi robić dodatkową
reklamę,to się zgadzam, ale niechętnie, bo nie przepadam za dostawaniem
prezentów.
Pozdrawiam.mirzan

19. Data: 2005-08-20 11:20:02

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:67da.000009dd.43070cd7@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> płacę za nie i nie muszę sięz tym kryć.Jak chcesz mi robić dodatkową
> reklamę,to się zgadzam, ale niechętnie, bo nie przepadam za

Hejka. Quidquid id est, timeo Danaos et dona ferentes. ;-)
Pozdrawiam przezornie Ja...cki

20. Data: 2005-08-20 12:04:34

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
[...]
> Hejka. Quidquid id est, timeo Danaos et dona ferentes. ;-)
> Pozdrawiam przezornie Ja...cki

Myślisz, że boletus chce mu konia ofiarować?
;-)))
pozdr. Jerzy

Bukszpany - do Basi i nie tylko :)
fikus i nowe pędy