Jak wpisacsię do rejestru braku zgody na pobranie narządów ?

1. Data: 2002-02-18 08:53:47

Temat: Jak wpisacsię do rejestru braku zgody na pobranie narządów ?
Od: Rajdek <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę zapisac sie do centralnego rejestru. Nie życzę sobie aby pobrali
moje narządy.Jak to zrobić? Zna ktoś jakiś adres, telefon ? Wystarczy
może ręczny wpis do mojego dowodu osobistego ? A jak mi go wymienia na
plastikowy ?

rajdek

2. Data: 2002-02-18 11:18:30

Od: "adam" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rajdek <r...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@s...pl...
> [...]
> moje narządy.Jak to zrobić? Zna ktoś jakiś adres, telefon ? Wystarczy
> może ręczny wpis do mojego dowodu osobistego ? A jak mi go wymienia na

http://www.poltransplant.org.pl/publish.html

pozdrowienia

adam

3. Data: 2002-02-18 21:28:00

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rajdek" <r...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moje narządy.Jak to zrobić? Zna ktoś jakiś adres, telefon ? Wystarczy
> może ręczny wpis do mojego dowodu osobistego ? A jak mi go wymienia na

nie zycze zeby Ci kiedys jakas czesc zamienna byla potrzebna...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

4. Data: 2002-02-18 21:56:21

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

WALDIM wrote:

> Użytkownik "Rajdek" <r...@s...pl> napisał w wiadomości

> nie zycze zeby Ci kiedys jakas czesc zamienna byla potrzebna...
zyczymy, aby wszystkie twoje czesci zamienne zostaly wykorzystane

To co dzisiaj napisales, to ujawnienie presji na przymusowe oddawanie
organow.
Takiej presji nie osmiela sie nikt wywierac w krajach demokratycznych
a za wywieranie takiej presji, moze osoba zostac pociagnieta do
odpowiedzialnosci karnej.

Jezeli w demokracji amerykanskiej wymagana jest zgoda na pobranie
organow
a nie opbowizuje prezentowany tutaj przymus,
to taki standard reprezentuje demokracje i chroni prawa obywatelskie.

Pewnie za rok czy dwa Waldim kaze nam oddawac nerki pod presja i
przymusem i wszystko inne,
co mamy w nadmiarze.
Krew, wlosy, skore, kosci, tkanki wewnetrzne, nerki , moze rogowke itp.

Wywieranie takiej publicznej presji na forum publicznym grupy medycyna
powinno byc karalne.

5. Data: 2002-02-19 15:44:36

Od: "mielony" <l...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Krew, wlosy, skore, kosci, tkanki wewnetrzne, nerki , moze rogowke itp.
>
> Wywieranie takiej publicznej presji na forum publicznym grupy medycyna

A ja tam mogę oddać od zaraz nerkę, szpik , cześć wątroby czy coś innego
mam jak narazie doskonałe zdrowie !
grupa 0 rh+
Ale czy będą to w stanie pobrać o de mnie w bezpieczny sposób trochę mam
wątpliwosci

Ale PO śmierci proszę bardzo bierzcie wszystko do "słoika"
Bardzo się boję jakiegoś niedouczonego "lekarza" który stwierdzi zgon i
obudzę się w trumnie a tak po rozdaniu siebie napewno mi to nie grozi.
pzdr
lm

6. Data: 2002-02-20 00:32:07

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Krew, wlosy, skore, kosci, tkanki wewnetrzne, nerki , moze rogowke itp.
>
> Wywieranie takiej publicznej presji na forum publicznym grupy medycyna

oczywiscie... pociagnij mniej do odpowiedzialnosci...
dzis to zrobisz??? czy moze dopiero jutro???

a ja Ci tylko zycze zeby dla Ciebie w krytycznej chwili zabraklo dawcow...
nic wiecej... za takie zyczenia tez mozesz mnie pociagnac do
odpowiedzialnosci...
za to ze mam pavulon i mercuron w szafce na oddziale tez...
a skoro ameryka jest dla Ciebie idealem swobod i demokracji to czemu
siedzisz w Katowicach zamiast w Nowym Yorku?

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

7. Data: 2002-02-20 01:26:46

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

WALDIM wrote:

> [...]
> a skoro ameryka jest dla Ciebie idealem swobod i demokracji to czemu
> siedzisz w Katowicach zamiast w Nowym Yorku?
Niczego nie rozumiesz.
Jako lekarz nie mozesz utrudniac, czynic naciskow, wywierac presji na
niezgloszenie
sprzeciwu do rejestru braku zgody na pobranie narzadow.

To jest prawo kazdego i wywieranie presji, komentowanie lub usilowanie
naruszania czyis swobod i praw obywatelskich stanowi naruszenie prawa.

Przez analogie mozna latwo sobie wyobrazic osobe, ktora wywiera presje
na osobe starsza, schorowana,
aby sie poddala eutanazji, tlumaczac ze zwolni miejsce w szpitalu,
ubezpieczalnia oszczedzi koszty,
zwolni sie mieszkanie i jest to jej spoleczna powinnoscia.

To jest niew tylko obrazliwe, to jest niezgodne z etyka i kodeksem
etycznym.

Prawa obywatelskie sa gwarantowane konstytucja i wywieranie presji na
inne osoby, aby te ograniczaly korzystanie ze swoich swobod
obywatelskich jest rowniez niemoralne i to szczegolnie ze czynione w
miejscu publicznym.

W Stanach to dawca musi wyrazic zgode na pobranie narzadow, a dawcow nie
brakuje, ani narzadow do transplantacji.
Ale zeby czyjes cialo mialo juz za zycia stanowic czyjas wlasnosc,
wlasnosc publiczna,
to jest horror.

8. Data: 2002-02-20 06:09:03

Temat: CD-brak zgody na pobranie narzadow
Od: chomique <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)

Napisales,WALDIMie:

> a ja Ci tylko zycze zeby dla Ciebie w krytycznej chwili zabraklo dawcow...
> nic wiecej... za takie zyczenia tez mozesz mnie pociagnac do
> odpowiedzialnosci...

Nie,to tylko zenujace i przykre,ze mozna komus zyczyc czegos takiego
tylko dlatego,ze nie zgadza sie z twoimi pogladami.

Sama jeszcze rok temu powaznie sie nad tym zastanawialam-nad tym,ze po
smierci moglabym zostac pokrojona i wypatroszona,brr..Wolalam o tym nie
myslec.
Ale rok temu zaczelam jezdzic na motocyklu.W tym roku kupuje wlasny,mam
nadzieje,ze juz za miesiac-nie moge sie doczekac:)
Wiem,ze to niebezpieczny sport-ze to,ze bede myslala za siebie i
innych,moze nie wystarczyc,ze cos moze mi sie stac.Moge miec
wypadek,moge potrzebowac czyjejs nerki czy czegokolwiek.Ale moze tez
stac sie tak,ze juz nic mi nie pomoze-i moje narzady nie beda mi juz
potrzebne.A komus moga sie przydac.

Rozumiem tych,ktorzy nie chca-bo tez kiedys nie chcialam.To kwestia
indywidualna.Sama zdanie zmienilam pod wplywem srodowiska,lektury opisow
wypadkow i dlugich przemyslen-takze po swoim pierwszym,nieszkodliwym
"szlifie",ktory znioslam dzielnie,ale dal mi do myslenia.Ale inni takich
doswiadczen nie maja i moga zwyczajnie nie zyczyc sobie byc
rozparcelowanymi po smierci.Nikt nikogo do takich decyzji namawiac ani
od nich odwodzic nie powinien.Ani potepiac za decyzje inna,niz wlasna.

Nie przyszloby mi do glowy,ze bez wzgledu na to,jakie ma sie na ten
temat zdanie,mozna zyczyc komus smierci,bo nie zgodzil sie ze mna w
dyskusji.

Zycze wam obydwu,zeby w razie potrzeby nie zabraklo dla was narzadow.

Pozdrawiam cieplo :)
--
Tib

"mamo pomurz chomik uciekl"

ICQ 86181173
GG 1287619

9. Data: 2002-02-20 09:50:50

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rajdek wrote:

> Chcę zapisac sie do centralnego rejestru.
> Nie życzę sobie aby pobrali moje narządy.

Dostałeś już odpowiedź, jak to zrobić. Widać, że jest to dla ciebie jakaś
strasznie ważna sprawa. Ciekaw jestem, czy z równą determinacją będziesz
bronił się przed otrzymaniem przeszczepu , gdyby na przykład wysiadły ci
obie nerki (czego ci nie życzę). I cokolwiek nie powiesz teraz, to jestem
dziwnie przekonany, że gdyby rzeczywiście twoje nerki albo serce odmówiły
dalszej pracy, to będziesz dniem i nocą modlił się, aby znalazł się
odpowiedni dla ciebie dawca - i to szybko.

Leszek

10. Data: 2002-02-20 11:40:03

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy kolejna osoba usiluje dokonywac psychicznego szantazu wobec osob
usilujacych dokonac wpisu sprzeciwu do publicznego rejestru ?

Czy podobna argumentacja bedzie uzywana w formie szantazu publicznego
aby pacjent/ka poddal/a sie eutanazji ?

Ilez argumentow mozna przytoczyc na rzecz przeprowadzenia eutanazji
tysiecy starszych, nieuleczalnych pacjentow.
I co wiecej, wtedy im przeszczep nie bedzie potrzebny.

Jestem zdumiony publicznymi apelami i presja wywierana na osoby
aby ich prawa obywatelskie zostaly ograniczone.

Jezeli tak sie dzieje z eutanazja i podobna presja slowna jest wywierana
na chorych to jest to kryminal.

Lech Trzeciak wrote:

> [...]
> dalszej pracy, to będziesz dniem i nocą modlił się, aby znalazł się
> odpowiedni dla ciebie dawca - i to szybko.

rozstępy
nowy Vortal medyczny
Oddawanie krwi...
odwarstwienie siatkowki