Jak "wspomagać skupienie"?

1. Data: 2005-10-04 18:56:34

Temat: Jak "wspomagać skupienie"?
Od: "Kacper" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy macie jakieś sposoby na efektywne skupienie? Chodzi mi o korzystanie
z różnego rodzaju chemii. Stosowałem kiedyś Plussssz Active ale nie
przynosił on tak bardzo oczekiwanych efektów. Innym razem próbowałem herbaty
BIOcośtam, z tym już było lepiej. Czy ma ktoś jakieś inne alternatywy
ułatwiające skupienie, zapamiętywanie i zmniejszające zmęczenie?

Pozdrawiam!