przedmiot sztuka

1. Data: 2005-10-04 16:41:56

Temat: przedmiot sztuka
Od: Aga <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam pytanko: czy ktoś wie, na jakiej uczelni we Wrocławiu mogę zrobić
studia podyplomowe by móc uczyć przedmiotu sztuka w szkole podstawowej?

Agnieszka

2. Data: 2005-10-04 20:14:47

Temat: Re: przedmiot sztuka
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Mam pytanko: czy ktoś wie, na jakiej uczelni we Wrocławiu mogę zrobić
> studia podyplomowe by móc uczyć przedmiotu sztuka w szkole podstawowej?

http://www.amuz.wroc.pl/studia/zaoczne_oplaty.html

http://www.asp.wroc.pl/asp/asp_html/menu_h.htm

Pozdr. Ewa

(Warszawa) poszukiwany native speaker jez. niemieckiego
ofta 2005
certyfikat CIM
Mięsożerstwo to nekrofagia.
staż pracy a wynagrodzenie