Jak wygonić osy...?

31. Data: 2007-04-30 19:32:20

Temat: Re: Jak wygonić osy...?
Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Czyli pojedzie kosiarką po paluszkach?

Dureń, to dureń.Tak zrobił mój syn, uciął sobie palec kosiarką,
nawet odszkodowania nie dostał.
Pozdrawiam.Mirzan

32. Data: 2007-04-30 21:56:01

Od: "MAAagda" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poznać zwyczaje os i pozbyć się myśli o konieczności ich likwidacji.
>
> Pozdrawiam, Basia (z gniazdem os w szopie ogrodowej).

Nie jest to łatwe dla dorosłego a co dopiero dla dziecka.
Mój, w ub roku trzylatek nie potrafil na widok osy przy stole lub w ogrodzie
nie "trzepać się" i machać czym popadnie :(
W ub tyg.maz popsikal jakimś preparatem miejsce gdzie właziły (pod dachowkę)
i na razie spokój
Mam nadzieję, że już tak pozostanie ale jeszcze bardziej przeraża mnie wizja
szerszeni z działki obok

Pozdrwiam
MAAagda

33. Data: 2007-04-30 21:58:37

Od: Marcin <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a):

> Za leczenie takiego kogoś i tak zapłacę, bo napewno nie wie jak zawiązać
> sznurówki i prędzej czy później rozbije sobie nos albo coś innego.
> Pozdrawiam.Mirzan

To ja wolę żeby zadzwonił po Straż Pożarną. Wokół nas jest zbyt wielu
ludzi którym zdaje się że wiedzą co robią

Pozdrawiam, Marcin

34. Data: 2007-05-01 06:57:21

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja wolę żeby zadzwonił po Straż Pożarną. Wokół nas jest zbyt wielu
> ludzi którym zdaje się że wiedzą co robią

Kolega się bardzo zamerykanizował.Aby wymienić żarówkę dzwoni się
do elektrowni?
Mirzan

35. Data: 2007-05-01 11:15:54

Od: "Nie Zmieszany" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@o...pl napisał(a):

> Dureń, to dureń.

Nie lubisz go?
Niedaleko pada jablko...
Jakie drzewo taki klin...
;-)

> Tak zrobił mój syn, uciął sobie palec kosiarką,
> nawet odszkodowania nie dostał.
> Pozdrawiam.Mirzan

Opedzal sie od osy?

Ktoś był ciekaw...
wezmę cię w ogródku pocichutku:)
suche liscie
cykas
Jakie macie opinie o kosiarkach Partner i Stiga?