Jak wygonić osy...?

1. Data: 2007-04-28 12:29:36

Temat: Jak wygonić osy...?
Od: "Pawel" <mirron79(usunto)@(usunto)tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Od niedawna pod balkonem w ziemi zadomowiły mi się osy.... wszystko by było
OK gdyby nie fakt że zaraz obok mam wjazd do garazu i codziennie muszę
uważać coby nie zdenerwować ktorejś...
Jak można się pozbyć os? Myślałem żeby czyms je przydymić i może same
zrezygnują i znajda sobie nowe miejsce..
Bardzo proszę o pomoc!

Dziekuję
Pozdrawiam
Paweł

2. Data: 2007-04-28 13:30:04

Temat: Re: Jak wygonić osy...?
Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel" <mirron79(usunto)@(usunto)tenbit.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Jak można się pozbyć os? Myślałem żeby czyms je przydymić i może same
> zrezygnują i znajda sobie nowe miejsce..

Myslałeś moze o zamówieniu kompetentnej firmy?

DJD

3. Data: 2007-04-28 15:01:26

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin wrote:

> Myslałeś moze o zamówieniu kompetentnej firmy?

Ossolineum?

moon

4. Data: 2007-04-28 18:34:26

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 28 Apr 2007 14:29:36 +0200, Pawel <mirron79 tenbit.pl> wrote:

> Witam!
>
> Od niedawna pod balkonem w ziemi zadomowi?y mi si? osy.... wszystko by
> by?o
> OK gdyby nie fakt ?e zaraz obok mam wjazd do garazu i codziennie musz?
> uwa?aae coby nie zdenerwowaae ktorej?...
> Jak mo?na si? pozbyae os? My?la?em ?eby czyms je przydymiae i mo?e same
> zrezygnuj? i znajda sobie nowe miejsce..
> Bardzo prosz? o pomoc!

miałem podobną sytuację. najpierw zagnieździły się pod schodkami
prowadzącymi nad staw. cięły jak głupie po kostkach jak tylko ktoś szedl -
czasem kilkanaście ukłuć - lekkich, ale jednak. wykurzyłem, gniazdo
spalone. potem osiedliły się w ziemi, kilkadziesiąt metrów dalej... tu już
na dym nie zareagowały. potem zalałem dziurki w ziemi jakimś raidem.
pomogło na... kilka godzin. potem była jeszcze terpentyna i ogień, karbid
(akurat był pod ręką) - i nic. to było jesienią. jak poszły spać wykopalem
dziurę, mrozy je chyba trochę wytłukły i na wiosnę spokój. acha, miesiąc
temu robotnicy stawiający dom przysypali je dwumetrową warstwą ziemi z
wykopu pod fundamenty. może już nie wylezą ;)

OPERA for MAC OSX

5. Data: 2007-04-28 20:47:19

Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

usunto wrote:
> [...]
> Jak można się pozbyć os? Myślałem żeby czyms je przydymić i może same
> zrezygnują i znajda sobie nowe miejsce..
Zalecam w tej kolejności. Następne gdy poprzednie okaże się nieskuteczne.
Butelka z niewielką ilością piwa obok gniazda wlecą i potopią się.
Zatkać wylot płytą chodnikową 40x40cm
Kupić środek chemiczny na to co lata w aerozolu i psiknąć do gniazda po
zmierzchu.
Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.
Czytaj www.linux.pl

6. Data: 2007-04-28 21:10:45

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <Udziadeksu?@wro.vectranet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Zatkać wylot płytą chodnikową 40x40cm
> Kupić środek chemiczny na to co lata w aerozolu i psiknąć do gniazda po

Poznać zwyczaje os i pozbyć się myśli o konieczności ich likwidacji.

Pozdrawiam, Basia (z gniazdem os w szopie ogrodowej).

7. Data: 2007-04-29 06:05:14

Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
> Poznać zwyczaje os i pozbyć się myśli o konieczności ich likwidacji.
Własnie. Same nikomu krzywdy nie zrobią.
Jednak jeśli ktoś koniecznie chciałby mordować biedne owady, to głośno
reklamowane Raid-y itp. są do bani. Jest za to taki śmierdzący jak dawny
Muchozol środek o nazwie chyba "Catch". Wystarczy raz psiknąć do gniazda i w nogi...
Pozdrawiam.

Sebastian

8. Data: 2007-04-29 12:35:44

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

n...@o...pl wrote:

> Własnie. Same nikomu krzywdy nie zrobią.

Niestety bywają sytuacje w których interesy os i ludzi stoją w kolizji.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2007-04-29 13:07:43

Od: "Maciej" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja w ubieglym roku zaprosilem strazakow. Powiedzieli, ze to rowniez nalezy
do ich oboweiazkow. Maja srodek, ktory jest drogi, a ktory kupije sie w
wielszym opakowaniu i dala indywidualnego "mordercy" sie nie oplaca. Mieli
specjalna lance, ktora wepchneli jak daleko sie dalo i po klopocie. Moje osy
zagniezdzily sie w piance przy oknie. Strazacy zrobili to za darmo. Polecam
i pozdrawiam - Maciej

10. Data: 2007-04-29 13:25:36

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Strazacy zrobili to za darmo.

Nie wiem czemu, mam wrażenie,ze za wybryk wzywania straży do os,
zapłaciłem ja, ze swojego podatku.
Mirzan

Ktoś był ciekaw...
wezmę cię w ogródku pocichutku:)
suche liscie
cykas
Jakie macie opinie o kosiarkach Partner i Stiga?