Jak wykorzystać oliwki???

1. Data: 2002-01-12 19:06:45

Temat: Re: Jak wykorzystać oliwki???
Od: d...@a...com (DonJose) szukaj wiadomości tego autora

A poza tym, mozne je jesc na surowo, albo w salacie.
Moja mlodsza corka, kiedy byla malutka na drugie sniadanie najbardziej lubila
mieszanke zielonych oliwek i koreczkow.

1. Data: 2002-01-13 12:28:04

Od: "joanka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja czasami dodaje pokrojone oliwki do jajecznicy, takiej ze smieciami, lub
tylko z pomidorami. Naprawde pyszne.
Pozdrawiam,

Mroovka.

1. Data: 2002-01-13 15:39:05

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DonJose" <d...@a...com> napisał w wiadomości
> A poza tym, mozne je jesc na surowo, albo w salacie.
> Moja mlodsza corka, kiedy byla malutka na drugie sniadanie
najbardziej lubila
> mieszanke zielonych oliwek i koreczkow.

A co do nich piła ?? ;-))
pozdr.Alex

1. Data: 2002-01-25 15:10:22

Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Serdeczne dzięki. Tak się spieszyłam (po dziecko do szkoły),że zapomniałam
> się podpisać
> Elżbieta Wojtowicz

Niewinna dziewcz... wykorzystac a oliwki zjesc ze smakiem. Tyle zart, a tak w
ogole to np do salatki albo na zakaske samodzielna jak grzybki i tak dalej.
Niesmiertelne polaczenie to pizza plus oliwki, ser feta z oliwkami i cholera
wie co jeszcze. Pozdro
J.

1. Data: 2002-01-25 15:19:26

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
dalej.
> Niesmiertelne polaczenie to pizza plus oliwki, ser feta z oliwkami i
Zrobic z nich sos do piesi z kurczaka (plus smietana i troszenke maki), jest
b dobry!
Kaska

1. Data: 2002-01-25 15:43:58

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

<r...@p...onet.pl> a écrit dans le message news:
6...@n...onet.pl...
> [...]
Nie znalazlam poczatku dyskusji, wiec nie wiem ile jest tych oliwek, i
jakiego sa koloru....
Polecam srodziemnomorka "tapenade" : zmiksowac oliwki z sardelami (=anchois
? anchovies?), proporcje 2 do 1, i kaparami, dodajac troche oliwy ex-vir i
pieprzu.
Fakultatywnie mozna dodac czosnku, cytryny, bazylii...
Smarowac tosty, albo chlebek po prostu.

Ewcia
--
Niesz !

Litosci!!!
ciato kruche czemu chłodzić?
fale dunalu - na gwalt!!!!!
wlasnie odkrylam...
"rolada" sernikowo-kakaowo-petitk owa :-))