wlasnie odkrylam...

1. Data: 2002-01-11 13:37:19

Temat: wlasnie odkrylam...
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

...w malo uzywanej szafce w pracy...woreczek z piernikami, ktore pieklam w
listopadzie a do pracy przynioslam 04.12 na swoje imieniny.
Pierniki sa pyszne i kruchutkie. W zyciu bym sie nie przekonala ze czas
sluzy piernikom gdyby nie skleroza ;-)
Od tej pory jak ktos do mnie powie ty stary pierniku(czy raczej stara
piernico) uznam to za komplement ;-)

pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2002-01-13 22:30:55

Temat: Re: wlasnie odkrylam...
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sluzy piernikom gdyby nie skleroza ;-)
> Od tej pory jak ktos do mnie powie ty stary pierniku(czy raczej stara

Prawda, ze smaczne! Moja babcia trzymala ciasktka kruche w starej skorzanej
walizce - po trzech miesiacach od upieczenia stawaly sie tak smaczne, ze jako
dzieciaki bylobysmy sobie w stanie dac odciac palec za kazde kolejne ciastko.
Dzis tez, ale babcia juz niestety nie piecze, a ja nie mam skorzanej walizki.
Buuuu :-((((

Pzdr

zatopiona w smutno-ciastkowych wspomnieniach
Kundzia

1. Data: 2002-01-29 08:16:17

Od: "Suzann mama Izuni" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

a gdzie mozna znalesc takie FAQ? ja tez bym chciala

1. Data: 2002-01-29 13:47:36

Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Suzann mama Izuni" <s...@e...pl> napisał w wiadomości
> a gdzie mozna znalesc takie FAQ? ja tez bym chciala

Na stronie naszej nieocenionej Bożenki.
FAQ : http://bozena.samorzad.pw.edu.pl/faq/index.html
Witaj i pozdrawiam Ramzes .

"rolada" sernikowo-kakaowo-petitk owa :-))
rosol
Co ze schabowego?
Obiecane przepisy (przynajmniej czesc)
kupno termosu